Jij kunt filmen met de Motorola V3 Razr ???quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:16 schreef Eland het volgende:
Ik heb de telefoon inmiddels een maandje of 2-3 en ik kan er vanaf het begin af aan gewoon films van maken. Ik heb niets aan de firmware hoeven te veranderen.
Ja, wat is daar zo gek aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Leintje het volgende:
[..]
Jij kunt filmen met de Motorola V3 Razr ???![]()
nou, die van mij kan dat niet, gezien de reacties van de anderen .. die van hen ook niet. Op zich is dat best raar ja.quote:
Nee die van mij is ook simlock vrij, dus dat is het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:05 schreef Eland het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat ik hem simlockvrij heb gekocht. Netwerkgebonden telefoons hebben nog al eens software waar mee is gerommeld..
Doet hij helemaal niks als je hem eraan koppelt? Wat staat er bij apparaatbeheer?? zo'n geel ! of helemaal niks?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef bupatH het volgende:
Mijn computer herkent op een enkele wijze mijn telefoon,kan hem dus ook niet flashen zo :| iemand een idee ??
telefooninstellingen maar eens nalopen? als jij mij kunt vertellen waar ik dat kan vinden en veranderen zonder seem-editting of whatever krijg jij van mij een biertjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef G3rtjuh het volgende:
de razr slaat de smsjes dus niet op de telefoon op, maar op de simkaart. Want die kunnen meestal maar 15 tot 20 berichten op slaan.
telefoon instellingen maar eens nalopen dus.
BTW, de v3i zou in december uit komen in Nederland, iemand al wat meer bekend over een datum?
nee daar staat niks, ook bij apparaatbeheer komt niks te staan, ik hoor alleen het geluidje wat je altijd hoort als je iets in een usb poort frotquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:07 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Doet hij helemaal niks als je hem eraan koppelt? Wat staat er bij apparaatbeheer?? zo'n geel ! of helemaal niks?
@ Dwaashaas ---> www.motox.us
ja zit erquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Weet iemand hier of er aan de zijkant van de Razor zo'n gaatje zit waar je zo'n sieraad geval doorheen kan doen? (cadeautje voor mn vriendin)
vanavond leuk feestje in sillyquote:
Nog niet bekend. Kom je anders ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |