Denk dat die al die complotten onzin zijn....Ralph is gewoon een bikkel en wil zich geliefd maken bij de bewoners en de Kijkers door veel te fietsen!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat moet wel een opdracht zijn zou je denken dan toch ??
Ik vind het vaag worden ... hoe lang trekt ie het nog.
Dat gaat tegenvallen dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:42 schreef milagro het volgende:
Ms koopt Ralph hiermee zijn vrijstelling van nominatie of zo
zeg ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik begin zo langzaam aan te vermoeden dat Ralph plotseling de opdracht heeft gekregen te blijven fietsen om in het huis te mogen blijven.
Ja en hij heeft niet de intelligentie om zich eruit te lullen dus zegt ie maar helemaal niets, uuuuuuuuuuuuuren langquote:Op donderdag 1 september 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ralph vrijwillig zo verdomde lang blijft fietsen....hij is ook opmerkelijk stil.
Vannaf ongeveer 18:30 dus dat ruim bijna 10 UUR!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:49 schreef MissHobje het volgende:
Lang.. vanaaf 18.00 of iets schijnt..
quote:Op donderdag 1 september 2005 04:49 schreef milagro het volgende:
Ja en hij heeft niet de intelligentie om zich eruit te lullen dus zegt ie maar helemaal niets, uuuuuuuuuuuuuren lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |