je hebt helemaal gelijk.. ik zta niet geheel op te lettenquote:Op donderdag 1 september 2005 04:07 schreef milagro het volgende:
[..]
wel belangrijk dan dat het lijk je kind is, dan hè
niet zomaar een lijk
af en toe, ja, maar heel vaak ook helemaal nietquote:Op donderdag 1 september 2005 04:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehhe ik zou er best willen zitten eigenlijk.. hebben jullie dat nou ook zo af en toe ?
Ik zit hier prima, ik zou met een deel van die mensen echt niet op kunnen schieten en dat geouwehoer over seks de hele tijd zou me ook de keel uithangen.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:07 schreef MissHobje het volgende:
hehhe ik zou er best willen zitten eigenlijk.. hebben jullie dat nou ook zo af en toe ?
Ik kom niet door de voorselectie.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:08 schreef milagro het volgende:
[..]
af en toe, ja, maar heel vaak ook helemaal niet
vanaf vanmiddag ergensquote:Op donderdag 1 september 2005 04:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang zit Ralph er al op dan?
sjeus.. die is nie wijs...quote:
Bevalt me achter internet prima... zou er zelf niet aan moeten denken om zo in de schijnwerpers te staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ze gingen aan tafel om 2100 uur, toen zat RAlph eral een poos op, hij heeft op de fiets gegeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het over doorfietsen tot 9 uur 's avonds.
Als ze het halen tot 21,00 vanaaf om de lamp brandend te houden dan zijn ze van het rantsoen af.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:17 schreef sig000 het volgende:
Dat fietsen is toch zometeen uiteindelijk zinloos?
Volgens mij is dat niet zo maar kan 't mis hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als ze het halen tot 21,00 vanaaf om de lamp brandend te houden dan zijn ze van het rantsoen af.
Als ik er zat zou ik wel ff uit beeld gehouden worden .quote:Op donderdag 1 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
oooh ze worden echt ziek als ze horen van Lieske
dat zou wel heel erg zuur zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 04:24 schreef MissHobje het volgende:
Jaaaaaaaaaah lachenen ze is dom geweest want had ze het niet aangepakt.. had ze 10.000 aangeboden gekregen ( als goed is...) euhm dacht ik.. lijkt wel erg op die engelse bb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |