Het kan ook zijn dat BB dat expres doet, misschien krijgen ze een feestmaal vanavond om een uur of 8 "omdat Ralph zolang heeft gefietst". En daarna moeten ze nomineren en dan wordt op Ralph stemmen op dát moment wel een beetje rot.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:51 schreef milagro het volgende:
als dit een opdracht is voor Ralph ten gunste van de groep, dan ga je toch wel weer van hem houden, hè, ondanks dat het een lampie is
hij fietst in stand 3, de anderen in 1quote:Op donderdag 1 september 2005 04:52 schreef Finchy het volgende:
Dan heeft hij wel erg traag gefietst al die tijd.
Jup.. en 4 staat al eeuwen stilquote:Op donderdag 1 september 2005 04:54 schreef ThaPete het volgende:
Streams 1 en 3 down, bekend?
4 doet het wel bij mijquote:Op donderdag 1 september 2005 04:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup.. en 4 staat al eeuwen stil
Ralph zei net dat ie vlak voor het eten ging fietsten... ze gingen om 20:45 eten dus van 20:30 dus tot nu zeg maar 5 uur is dus maar 8 1/2 uur ...quote:Op donderdag 1 september 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:
Is niet ergens terug te zoeken hoe laat Ralph op die fiets klom?
Lijkt me idd ook wel grappig gezicht met die bal ff screenshotje makenquote:Op donderdag 1 september 2005 04:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
O man, ik moet echt gaan slapen maar ik wil nog even zien hoe Ralph afstapt...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |