Wijk Hoogkerk, like duhquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hier staat toch echt Greuningen
Ik denk je bedoelt dat je in een andere plaats zit ofzoquote:
Of jou uberhaupt accepteertquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou t handig zijn als je online was![]()
![]()
ga nu naar huis fietsen dus dan spreek ik je wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou t handig zijn als je online was![]()
![]()
Dacht ff dat je die blonde jongen was wat ik net zeiquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik denk je bedoelt dat je in een andere plaats zit ofzoIk ken Groningen toch niet uit mn hoofd joh
![]()
[..]
Of jou uberhaupt accepteert![]()
Edit![]()
hij staat al in mijn lijst hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Of jou uberhaupt accepteert![]()
Edit![]()
Ik? Blond? met -a?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht ff dat je die blonde jongen was wat ik net zei![]()
Ja, laat maar ff hangen, je had het over groningen enzo, het kloptequote:
bR33Z4hquote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[(* (F) ₪|[M.arC. * )] g.wO.on gwoO.n..(F) A.ss'y m.yn Vrien.dinn*etje..
wat n msnnaam![]()
Dat staat toch in je profiel pierewietquote:Op donderdag 1 september 2005 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, laat maar ff hangen, je had het over groningen enzo, het klopte
NOUHOUquote:Op donderdag 1 september 2005 15:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat staat toch in je profiel pierewiet![]()
![]()
Half 4 enzo....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOUHOU
Ik ben niet zo wakker enzo
Ik was om 7 uur wakkker, moest werken, ben er nu al moe vanquote:
6 weken vakantie (oid) en 1 dag werken? Zal je werkgever blij mee zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur wakkker, moest werken, ben er nu al moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |