uuh.. wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dat dat dat hij een echte klooon is!
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. wat?waar heb jij t nou weer over
![]()
Eyquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
2 posts achter elkaar en daarvan ook nog 1 smileypost![]()
![]()
Bedoel breezahquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. wat?waar heb jij t nou weer over
![]()
Ik weet ook niet wat stoer is hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ey
Roze is gewoon stoer, ik heb ook bijna een roze polo gekocht....... was er alleen niet in mijn maat![]()
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:56 schreef Ayaxola het volgende:
Fuck een fotoboek, ik snap er geen flikker van
Gast...... alsof ik dat weetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat stoer is hoor.![]()
Ik dacht dat dat wel te zien was aan mij in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gast...... alsof ik dat weet![]()
Mo, je hebt een reactie........... ik snap het fotoboekquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?
Je vind mijn mouwloze shirts gay....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mo, je hebt een reactie........... ik snap het fotoboek
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben geblokt door mijn overbuurmeisje, omdat ik 'zuigen kreng' tegen haar zei.![]()
![]()
![]()
Maar er stond dat ze aan het stofzuigen was, in haar msn naam.
Gewoon allesquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben geblokt door mijn overbuurmeisje, omdat ik 'zuigen kreng' tegen haar zei.![]()
![]()
![]()
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 hequote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
*opmerking in sliktquote:Op donderdag 1 september 2005 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 he
Ze is 16.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 he
Vond je het nou écht nodig om dat in de groep te gooien?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, maar er was er ook een van 12 toch
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vond je het nou écht nodig om dat in de groep te gooien?
Ja, ik heb áltijd last van Imberr, ze laat me nooit met rust.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.
Wel eens last van Imberr?
ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.
bedoel je nu te vragen of ze er ervaring mee heeft. of dat ze die ervaring onprettig vond?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik heb áltijd last van Imberr, ze laat me nooit met rust.![]()
Jij is er weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef B_BOY het volgende:
ik is er weer. en ik ben nog op msn ook. dus imberr kom maar op.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef B_BOY het volgende:
ik is er weer. en ik ben nog op msn ook. dus imberr kom maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |