Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zonder twijfel! En nou erop af!
Kei eng is dat altijd hè, elk jaar worden zíj kleiner en hun tassen groter.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
weet je he, weet je hede brugmuggen zijn dit jaar wéér kleiner!!
echt lol! en ze hebben zó geen manieren
dus nu zit ik ze leuk te hele tijd opzij te duwen
![]()
wat doe je hier nog. der achter aan mênquote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.
![]()
NOG KLEINER?!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
weet je he, weet je hede brugmuggen zijn dit jaar wéér kleiner!!
echt lol! en ze hebben zó geen manieren
dus nu zit ik ze leuk te hele tijd opzij te duwen
![]()
Count me in!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.
![]()
ik hou meer van lessen in trapvliegen geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
NOG KLEINER?!
Ach, dat word weer leuk mensen tegen de bruggers aanduwen![]()
was ze lekker?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Snqqpy het volgende:
Ik zat vanmiddag vast aan een meisje.
Snol liep gewoon door terwijl ze zo ongeveer vastgebonden aan me zat.
Gewoon aan het haar vast pakken en mee sleurenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Snqqpy het volgende:
Ik zat vanmiddag vast aan een meisje.
Snol liep gewoon door terwijl ze zo ongeveer vastgebonden aan me zat.
BRUGBYËN!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik hou meer van lessen in trapvliegen geven.
Hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
nog kleiner dan mij jaecht te gek
ik ben gewoon een kop groter dan hen (of zij of whatever)
De zin is grammaticaal correct zoals het er staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
nog kleiner dan mij jaecht te gek
ik ben gewoon een kop groter dan hen (of zij of whatever)
Snol is toch koosnaampje?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, anders type ik toch geen snol?
Ik loop er altijd gewoon overheenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
NOG KLEINER?!
Ach, dat word weer leuk mensen tegen de bruggers aanduwen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
as ze aan snqqpy vast zat vast niet(flauw-modus)
tis weer druk hier zeg. iedereen aant ontspannen van school??
Haha, als er dit jaar weer ijs komt te liggen op de vijver bij onze school, word dat weer bruggervissenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
BRUGBYËN!!!!
Alhoewel..
Ben dit jaar zelf brugger, of hoe het op het hoger onderwijs genoemt wordt.
Gewoon 1e jaars toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
BRUGBYËN!!!!
Alhoewel..
Ben dit jaar zelf brugger, of hoe het op het hoger onderwijs genoemt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |