Je mist niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das teveel tekst voor mij. [afbeelding]
1e schooldag moet nog komenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
heeyy iedereen
2e schooldag ook weer gehad
ik ook maar ik blijf nog vrijwillig op schoolquote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
heeyy iedereen
2e schooldag ook weer gehad
Shit! Ik moet al 6 september naar schoolquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll hoeft 7 september pas weer naar school..
ik ben lekker al thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef freiss het volgende:
Ik ben lekker hier op school aan het internetten.
gezellig moet ik zeggen. wuppen bashen is bijna net zo leuk als newbie bashen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben lekker al thuis![]()
hoe is t op school?
edit: haii btw
Hmm... nou, nog 5 minuten en dan heb ik nog officieel 2 uur Nederlands, (tot half 5 dus), maar die man laat ons altijd al om half 4 oid gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben lekker al thuis![]()
hoe is t op school?
edit: haii btw
Screwed bíg time!!!1quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Shit! Ik moet al 6 september naar school![]()
Zonder twijfel! En nou erop af!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef Snqqpy het volgende:
Een meisje wil met mij gaan blowen.
Is dat liefde?
![]()
tot half 5 school das echt te klote.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm... nou, nog 5 minuten en dan heb ik nog officieel 2 uur Nederlands, (tot half 5 dus), maar die man laat ons altijd al om half 4 oid gaan
Dat heet verslavingquote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef Snqqpy het volgende:
Een meisje wil met mij gaan blowen.
Is dat liefde?
![]()
Ik de 5equote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Shit! Ik moet al 6 september naar school![]()
Nog kleiner dan jij?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
weet je he, weet je hede brugmuggen zijn dit jaar wéér kleiner!!
echt lol! en ze hebben zó geen manieren
dus nu zit ik ze leuk te hele tijd opzij te duwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |