abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44267199
Vette aflevering Ik kreeg een beetje eenn Resident Evil idee met die ziekte Nu een heeeule lange break volgens mij

Zo gaar he zo'n vette cliffhanger Wat het eigenlijk niet te overleven valt tot de dag dat 2x10 wordt uitgezonden. Ik ga iig geen spoilers lezen ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:06:49 #202
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44278705
Ik vond 'm eigenlijk een beetje tegenvallen deze ep. Het einde was wel weer helemaal . Balen dat we weer moeten wachten tot de volgende. .
Whatever I want.
pi_45287906
En Ep 10 is ook alweer verschenen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_45288158
Vond het best een toffe ep, maar toch weer een teleurstelling dat Dean niet zoveel wist als we dachten. Ben wel benieuwd wat ze hier mee gaan doen, hoop dat ze het niet te lang rekken. En zou hun pa nog terugkomen? Daar had die demon het een paar eps geleden wel over, dat dat mogelijk was.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:01:45 #205
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45288257
Wat Richardfun zegt. Veel info erbij verkregen, en ik ben toch blij dat die stomme dude in de cel zit nu, ik irriteerde me mateloos aan hem en zn egoïstische huntergedrag.
Whatever I want.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:30:31 #206
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45533944
Jullie kijken toch nog wel? .

Vond het een toffe ep weer, cool gedaan .

Wat ik aan mezelf merk is dat ik toch het verhaal van Sammy en the others interessanter vind en het me net ietsjes meer boeit zodra dat in een aflevering ter sprake komt.
Whatever I want.
pi_45534404
Vond het zeker een toffe ep, er zijn weinig dingen die ik creepier vind dan porceleinen poppen en neuriende meisjes. Alleen clowns zijn erger

Ben wel erg benieuwd wanneer ze weer het verhaal van de yellow-eyed demon gaan oppikken, dat is nou eenmaal boeiender dan de 'supernatural baddy of the week' afleveringen.
pi_45535142
Leuke aflevering idd. Ik vind het helemaal niet erg als er af en toe van deze afleveringen tussen zitten die niet echt over de hoofdverhaallijn gaan.

Waarom heeft Sam dat gips eigenlijk om? Is dat nog steeds van dat ongeluk?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:34:16 #209
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_45535467
Ik volg deze serie ook al een tijdje. Nadat ik seizoen 1 in een keer gekeken had, was ik verslaafd. Wat een geweldige serie, niet in 't minst vanwege de acteurs en natuurlijk de licht humoristische ondertoon.

Dat gips viel me nu ook wel op, zeker omdat ze zeiden dat 't een maand geleden was dat Ava verdwenen was. Sam heeft een paar afleveringen terug z'n pols een keer gebroken, en volgens mij is 't daarvan (dus nog na 't ongeluk).
Ik geloof wel dat het inmiddels een verband is, en geen gips meer, want toen Sam boven de wc hing met z'n kater, had hij niks om z'n arm, en even later weer wel. Maar dat kan natuurlijk ook een continuity fout zijn.

Hoe dan ook, ik hoop dat ze volgende week de draad weer iets meer oppakken, want het is echt ongelooflijk spannend waar 't nu heen gaat!
pi_45694576
Het vervolg op de Linda Blair-ep, maar dan grootser en spannender

Ondanks het feit dat de verhaallijn al eerder is gebruikt vond ik het een erg vermakelijke aflevering.
Toch hoop ik wel dat de YED volgende week weer eens langskomt.
pi_45694740
Ik krijg alleen maar 4 fakes

[ Bericht 5% gewijzigd door jmac op 26-01-2007 14:22:16 ]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 00:05:37 #212
32402 s0k
..............................
pi_45714229
De laatste aflevering was helaas weer een filler en een voorspelbaar einde, maar dat lied op het eind maakt het weer goed

Trouwens, laatst zag ik dat hier mensen het hadden over Sam's gips he Blijkt dus dat hij echt zn arm gebroken had tijdens het opnemen van de serie
..................................................................................................................................................
pi_45715883
Styx - Renegade YEAAAHHHH
pi_45716710
Hoop idd dat de yellow eyed demon binnenkort weer eens terugkomt. Ep deze week was uiteindelijk beter dan ik in het begin verwachtte, zeker aangezien dit wel invloed zal hebben vanaf nu, dat de fbi dus actief op zoek is naar Dean en Sam.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:01:32 #215
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_45725995
Inderdaad, het feit dat de FBI nu op ze jaagt, maakt 't allemaal nog lastiger. Vraag me trouwens af hoe de Feds er achter zijn gekomen... Zou Gordon soms z'n mond voorbij hebben gepraat in de cel? Lijkt me op zich geen onlogische conclusie, gezien het feit dat Dean op papier dood is.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:31:14 #216
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_45741684
Ah ik wist niet dat er een Supernatural topic bestond. Ik vind dit seizoen echt heel goed. Het is niet alleen meer 'het monster van de week', maar er zit wat meer variatie in. Ik vind het echt een heerlijke serie om even bij te ontspannen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_45784013
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Ah ik wist niet dat er een Supernatural topic bestond. Ik vind dit seizoen echt heel goed. Het is niet alleen meer 'het monster van de week', maar er zit wat meer variatie in. Ik vind het echt een heerlijke serie om even bij te ontspannen.
Gelukkig zit er nog wel een 'chick van de week' in
pi_45784288
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef jmac het volgende:

[..]

Gelukkig zit er nog wel een 'chick van de week' in
Inderdaad hihihi
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:42:34 #219
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45831408
Ik wil de yellow eyed demon terug. Vond deze ep wat minder. Wel tof en spannend en helemaal Supernatural, maar ik wil verdorie weten hoe het zit met Sam en the others ! .
Whatever I want.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 09:30:58 #220
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45936548
Gave, vooral mooie aflevering! De ''angel', de ontdekking dat Sammy gelooft, Deans bekenning waarom ie niet in engelen gelooft, zo touching , !

Sam: I saw an angel.. No I don't wanna drink! * Dean gulps*.

Die Father Gregory was wel een cutey . En ik weet al waar ik hem van herkende, hij speelde ooit in Dawsons Creek, Toby.

En toch mis ik de yellow eyed demon !
Whatever I want.
pi_45938774
De YED komt vast wel terug tijdens sweeps
pi_46153011
Leuke aflevering, ik dacht alleen halverwege dat de YED-verhaallijn een flinke stap vooruit zou doen, dus dat was wel teleurstellend.

Maar verder wel spannend
  zondag 11 februari 2007 @ 12:25:53 #223
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46197855
Ik dacht ook idd dat de YED langs zou komen deze ep, zeker door het begin dat Sam zn geheugen kwijt is en met al dat bloed zit en als ze zn stappen nagaan dat ie al die weirde dingen gedaan heeft. ! Maar ik dacht wel al meteen dat het een demon moest zijn die van Sam bezit had genomen of een shapeshifter weer (die in opdracht van YED gestuurd zou zijn ofzo). Het is gewoon te onwaarschijnlijk dat Sam echt evil zou zijn geworden, niet nu al zomaar ineens uit het niets.

Toffe ep .
Whatever I want.
pi_46380867
Sam en Dean kunnen leuke verhalen vertellen

De demon was ook uiterst cool deze week
pi_46381813
Bla bla bla

Geniale aflevering weer. Supernatural heerst zo hard. En nu een maand wachten op 2 nieuwe afleveringen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')