abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42330855
veronica begint maandag 9 oktober met seizoen 1, misschien maar even een nl topic maken.
pi_42331930
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef boneyard het volgende:
veronica begint maandag 9 oktober met seizoen 1, misschien maar even een nl topic maken.
Supernatural (NL topic, geen spoilers!!!)

Baal er wel van dat 't op veronica komt.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:00:21 #128
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42447571
Waarom kende ik dit topic niet! Supernatural is echt een van de beste series die ik ken. ! Echt ontzettend verslavend. Kijk het ook al vanaf het begin dat ze uitzonden vorig jaar in VS.

Geweldige season 2 première. John ! Afl ben ik aan het binnenhalen.
Whatever I want.
pi_42460911
Tweede aflevering is ook weer leuk.
Clowns

Ik had eigenlijk gehoopt dat die moeder en dochter actief mee zouden gaan jagen, maar dat zit er niet in denk ik.
pi_42464360
Haha die clownstoel bij de circusdirecteur, Dean natuurlijk snel op die andere stoel gaan zitten
pi_42504322
vind seizoen 2 nu al een stuk slechter dan 1 eerste 2 delen konden me niet echt boeien ofzo...
pi_42504587
Toffe aflevering dit (2-02) Ik ben zelfs een paar keer geschrokken!

De scene waarin ze vaderlief cremeren is erg krachtig!

Verder is het clown-verhaallijntje wel een klein beetje een rip off van Stephen Kings IT... maar ach.. beter goed gejat dan slecht verzonnen

Solide begin van het 2e seizoen in ieder geval!! Kom maar op met aflevering 3!!!

NB. Ik blijf trouwens onverminderd fan van het chick van de week concept
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42621253
Iemand wees me op deze serie, dat het op Veronica begon eerder deze week. Tijdens de eerste reclame naar m'n computer gelopen, s1 bij elkaar verzameld en allemaal gekeken. Ben bij, dus kijk al weer uit naar 2x03 morgen.

Wat een fantastische serie De laatste ep was wmb sowieso het engst. Ik heb geen problemen met demonen, weerwolven, vampieren en weet ik veel wat maar als je een clown neerzet die zwijgt en er dan ook nog eens een orgelmuziekje achter gooit ben ik 'freaked out'. Was em gisteravond beginnen te kijken rond 1 uur, maar zodra de clown ten tonele kwam maar op pauze gezet. Vanochtend afgekeken

Erg jammer trouwens dat hun vader nu dood is, maar dat is ook vaak een kenmerk van een goede serie: niet bang zijn major characters te 'axen' als het het verhaalt ten goede komt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_42637690
Vond het zeker een toffe ep, 2x03. Ik wil alleen zo langzamerhand wel weten wat daddy dearest nou in Dean z'n oor fluisterde vlak voordat hij dood ging.
pi_42638547
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:45 schreef wolfrolf het volgende:

NB. Ik blijf trouwens onverminderd fan van het chick van de week concept
Inderdaad. En elke week weer balen als ze toch weer alleen achterblijven.
pi_42672808
En weer een top aflevering (met moralistisch tintje)! Ik vind fangs trouwens op een of andere manier minder eng dan clowns
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:42:49 #137
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42706962
Goeie aflevering weer, ik vond de fangs eigenlijk best lief .
Whatever I want.
pi_42709195
Wat is dit topic stil zeg, een of twee posts per dag. Is wel anders in het 24 topic
pi_42798447
Helemaal vergeten te posten over ep 2x03

Strakke aflevering van Supernatural weer Mooie openingscene dat de auto het weer doet "Listen to her purr"

Ik was toch wel even zenuwachtig dat we een plotlijntje zouden krijgen dat Dean met die vent zou gaan samenwerken en Sam in de kou ging laten staan... maar de broederliefde overwon

Gave vampiers hoor hey Leuke bonus voor mij was het om Amber Benson (Tara uit Buffy The Vampire Slayer) als vampier te zien (ik ben Buffy/Angel/Joss Whedon aanbidder )

I love this show! Op naar de 4e aflevering van dit seizoen alweer
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42800147
Vraagje: Gisteravond was supernatural 2x04 op tv in de VS, en die zou dus vandaag 'beschikbaar' moeten zijn voor de niet-Amerikanen. Ik heb echter een site als nforce al gecheckt, en daar staat niks over een release, en hetzelfde probleem had ik eerder deze week al met Nip/Tuck, ook nergens te vinden.

Iemand enig idee of de tv-groups aan het staken zijn of zo?
pi_42800202
2x04 Children Shouldn't Play With Dead Things wordt vandaag, 19/10 pas uitgezonden in de VS, dus voor ons ie hij vrijdag pas 'beschikbaar'.
Whatever I want.
pi_42800304
Sites als http://www.tv.com/ kun je heel goed kijken wat wanneer wordt uitgezonden in de VS. Even zoeken op je serie, en dan episodes.
Whatever I want.
pi_42800339
Sorry, my bad. Ik check inderdaad altijd epguides, maar heb een foutje gemaakt. Wachten tot morgen dan maar
pi_42800413
Dat overkomt mij ook zo vaak. . Echt hatelijk, je kijkt tien keer wat de data zijn en het dan toch verkeerd doen.
Whatever I want.
pi_42800523
Nip/Tuck is wel een probleem, net het VS topic daarvan gevonden hier op FOK!, en die had al lang online moeten staan. Door niemand gerls'd
pi_42805724
2x04 word de laatste die we gaan proberen..
Valt het weer zo tegen stop ik echt met deze serie.
Het wordt echt een beetje saai ofzo. Maar we zijn de enige merk ik al.
Season 1 vond ik wel erg sterk.
pi_42829839
Ep4, ik vond hem echt top
pi_42871892
Geweldige ep weer!

pi_42952498
Children Shouldn't Play With Dead Things was een mooie aflevering weer. Spannend, ik dacht ook dat het die vader was geweest. Heel weird telkens dat 'She was zo beautiful'. Mooi eind ook. .
Whatever I want.
pi_43006289
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Vette premiere... Vaderlief die een deal sluit met die demon en vermoord word John Winchester ik ga je missen.

Zal mij benieuwen waar het verhaal nu heen gaat werken met het grote ding waarom er zoveel meer demonen op aarde rondlopen... een apocalyps? Ik kan niet wachten op aflevering 2!!!
Dude...spoilers????! Sommigen hebben seizoen 2 nog niet gezien, denk daar even aan de volgende keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')