abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:06:29 #101
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_37696893
Super rete goeie serie dit..!!~
Heb het hele seizoen gevolgd en gekeken

Maarja, nou is het wachten tot oktober of november voor seizoen 2!
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_37843817
September toch... hopelijk?
Erg goede laatste aflevering!
pi_37844329
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:08 schreef Zapje het volgende:
zitten idd af en toe X-Files sfeertjes in...hou ik wel van
Dat is ook niet zo heel vreemd ... de helft van het team wat vroeger aan The X-Files meewerkte is nu een Supernatural regisseur/producent/schrijver ongeveer

Om even 2 namen te noemen: Kim Manners en John Shiban
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_37978954
Het is natuurlijk allang bekend, maar hier toch even het linkje met het uitzendschema van The CW komend seizoen

klik!

Supernatural Everybody Hates Chris Veronica Mars Smallville
pi_39311992
*kick*

Is er eigenlijk al iets bekend of deze serie door een Nederlandse zender is aangekocht?
pi_39314049
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
*kick*

Is er eigenlijk al iets bekend of deze serie door een Nederlandse zender is aangekocht?
Ik heb nog niets gehoord/vernomen.
pi_39314917
Sterker nog, seizoen 1 is al op dvd.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_39319909
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:29 schreef Jay_Snake het volgende:
Sterker nog, seizoen 1 is al op dvd.
Niet in Nederland, grapjas.

In Engeland is er wel een dvdbox te koop met de eerste 11 afleveringen van seizoen 1. 21 augustus komt part 2 uit, met daarop aflevering 12 t/m 22.

Post niet zoiets, als je niet weet waar je over lult. Wie weet rent er nu iemand als een gek door allerlei DVD zaken op zoek naar een DVD box die helemaal (nog) niet te koop is...
pi_39352133
oh gaaf om te lezen dat het een goede serie is, heb m helemaal op de computer staan maar nog niet gekeken omdat ik eerst alles binnen wilde hebben en lost invasion en 24 aan het kijken was.
Dus eerst supernatural nu kijken, dan prisonbreak daarna medium dan rosswell taken en thief. The Unit en Numbers doe ik na de vakantie wel :-) Ik zoek nog wel laatste seizoen van THE SHIELD iemand tips?
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Liefde is liever met mij dan zonder mij ongelukkig zijn....
pi_39360766
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Niet in Nederland, grapjas.

In Engeland is er wel een dvdbox te koop met de eerste 11 afleveringen van seizoen 1. 21 augustus komt part 2 uit, met daarop aflevering 12 t/m 22.

Post niet zoiets, als je niet weet waar je over lult. Wie weet rent er nu iemand als een gek door allerlei DVD zaken op zoek naar een DVD box die helemaal (nog) niet te koop is...
En wat zitten er op de dvdbox in Engeland, juist Nederlandse ondertiteling...wedden dat ie dan binnen afzienbare tijd hier in de schappen liggen. Moet zeggen, het is een vette box. Staat mooi in me verzameling.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_39393993
Ik heb de titel van de eerste aflevering van het 2e seizoen van Supernatural vernomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zin in
pi_39395294
Klinkt als een leuke titel ben benieuwd hoe het verdergaat na de season finlae
pi_39479862
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 201
pi_39496340
Na aflevering 2 ben ik gestopt met kijken. Ik vond het er nep uit zien en het kwam niet overtuigend over. Ik wil het 1e seizoen wel afkijken, misschien dat ik na het zien van 24 seizoen 5 moet wennen aan de wat trage actie.
pi_39690283
spoiler voor 202
SPOILER
pi_39699142
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 03:44 schreef Reinigung het volgende:
Na aflevering 2 ben ik gestopt met kijken. Ik vond het er nep uit zien en het kwam niet overtuigend over. Ik wil het 1e seizoen wel afkijken, misschien dat ik na het zien van 24 seizoen 5 moet wennen aan de wat trage actie.
Ik was ook eerst afgehaakt ,maar ik zou zeker aan raden om verder te kijken over de helft wordt het een stuk spannender!!
pi_39936221
Supernatural seizoen 2 begint 28 september. Ik dacht 21 september. Een week langer wachten dus

Bron
  maandag 24 juli 2006 @ 15:14:07 #118
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_40134834
Ben van het weekend (nadat ik eindelijk invasion af heb gezien) eens aan deze serie begonnen moet zeggen dat ik het tot nu toe heel erg leuk vind, lekker creepy sfeertje, goede muziek (sabbath, ACDC, etc) hoop dat het zo blijft
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:02:51 #119
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40187405
Heb van de weekend alle afleveringen gezien.

Dit is een puike serie. Beter dan invasion, threshold en surface bij elkaar.

Geen wonder dat het als enige niet geannuleerd is.

Er zit veel humor, altijd leuk hoe ze zich voor doen als agenten e.d en dat gebitch tussen de twee broers. En vreemd genoeg zit er in bijna elke aflevering een mokkel of een leuke moeder.
En de verhalen zijn ook wel oke.
Phantom traveler.
Bloody Mary.
Hook man
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40193653
Dead in the water
pi_42225561
Seizoen 2 is begonnen

Iemand de eerste aflevering al gezien?
pi_42231862
Time of death 10:41 AM....

Wel weer supernatural at its best!

[ Bericht 12% gewijzigd door Ogala op 29-09-2006 14:05:44 ]
pi_42237889
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Ogala het volgende:
Time of death 10:41 AM....

[afbeelding]

Wel weer supernatural at its best!

Idd steengoeie aflevering.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:38:25 #124
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42238479
ik heb het eerste seizoen al gezien , vind alle afleveringen goed op eentje met die insecten na, die was behoorlijk nep.
Ik wacht nu op het 2e seizoen al is het alleen maar voor Dean *kwijlt*
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42241196
Vette premiere... Vaderlief die een deal sluit met die demon en vermoord word John Winchester ik ga je missen.

Zal mij benieuwen waar het verhaal nu heen gaat werken met het grote ding waarom er zoveel meer demonen op aarde rondlopen... een apocalyps? Ik kan niet wachten op aflevering 2!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')