Dat is ook niet zo heel vreemd ... de helft van het team wat vroeger aan The X-Files meewerkte is nu een Supernatural regisseur/producent/schrijver ongeveerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:08 schreef Zapje het volgende:
zitten idd af en toe X-Files sfeertjes in...hou ik wel van
Ik heb nog niets gehoord/vernomen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
*kick*
Is er eigenlijk al iets bekend of deze serie door een Nederlandse zender is aangekocht?
Niet in Nederland, grapjas.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:29 schreef Jay_Snake het volgende:
Sterker nog, seizoen 1 is al op dvd.
En wat zitten er op de dvdbox in Engeland, juist Nederlandse ondertiteling...wedden dat ie dan binnen afzienbare tijd hier in de schappen liggen. Moet zeggen, het is een vette box. Staat mooi in me verzameling.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet in Nederland, grapjas.
In Engeland is er wel een dvdbox te koop met de eerste 11 afleveringen van seizoen 1. 21 augustus komt part 2 uit, met daarop aflevering 12 t/m 22.
Post niet zoiets, als je niet weet waar je over lult. Wie weet rent er nu iemand als een gek door allerlei DVD zaken op zoek naar een DVD box die helemaal (nog) niet te koop is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 201
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook eerst afgehaaktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:44 schreef Reinigung het volgende:
Na aflevering 2 ben ik gestopt met kijken. Ik vond het er nep uit zien en het kwam niet overtuigend over. Ik wil het 1e seizoen wel afkijken, misschien dat ik na het zien van 24 seizoen 5 moet wennen aan de wat trage actie.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Ogala het volgende:
Time of death 10:41 AM....![]()
[afbeelding]
Wel weer supernatural at its best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |