abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35649016
Sounds good, altho those americans can't be trusted

PS: http://www.pogdesign.co.uk/cat/ ...Ben ik nu gek of zijn er de komend weken geen epi's?
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:41:12 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35649056
Papa spoiler"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:33:04 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36211426
hele coole serie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:37:30 #79
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_36268713
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:39 schreef jmac het volgende:
Sounds good, altho those americans can't be trusted

PS: http://www.pogdesign.co.uk/cat/ ...Ben ik nu gek of zijn er de komend weken geen epi's?
30 maart weer. Voortaan op donderdag
pi_36431158
Deze week eindelijk weer een nieuwe ep

Ze hebben het overigens verschoven naar de donderdagavond
Dus dat morgen niet opeens dit topic vol staat met " hij is helemaal nog niet uitgezonden!!!!!!111 "
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_36701956
Erg vermakelijk de laatste aflevering. Leuk dat ze zoveel 'broer-humor' erin stopte!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:15:35 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36703521
Ik vond die met die insecten maar saai.. maar nu heb ik geen afleveringen meer
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_36742391
Die van afgelopen week was erg leuk. Heerlijk foute grapjes....en ik had ernstige lachstuipjes bij die 2 nerds als ze in die trailer zitten: "Be Brave...WWBD.....What Would Buffy Do?" "What would Buffy do?....but Ed she's stronger than me!"

Nu even die van gisteren downloaden als CSI binnen is
pi_37266942
Erg erg gaaf die laatste 2 afleveringen. Blijf het jammer vinden dat Sam nu weer z'n scharrel moet achterlaten maarja...

En ze gaan verder samen tenminste.. daar lijkt 't nu dus op!
pi_37273183
Idd, liever Sarah mee dan die ouwe, maar misschien komt ze nog terug

En pa mee op reis is ook wel leuk.
pi_37274053
Ik ben echt zooooooooooooooooooooo benieuwd naar de laatste 2 afleveringen van dit seizoen. Ik neem aan dat ze de komende 2 afleveringen met zijn 3en gaan jagen op het wezen die Mams en en de vriendin van Sam heeft vermoord. (geen spoiler, dat gok ik slechts)

Spannend spannend, kan echt niet wachten
pi_37274477
Nog maar 2 afleveringen?
pi_37275618
Yep seizoen 1 is 22 afleveringen we hebben nu tot 1-20 gezien

Dus nog 2 eps en dan maar afwachten of Supernatural door The CW (Je weet wel, dat nieuwe network wat The WB en UPN samen gaan vormen vanaf 't nieuwe TV seizoen) wordt opgepikt voor een 2e seizoen, wat dan ergens in september-oktober dit jaar zal beginnen
pi_37285774
Wat zijn de kansen?
pi_37300275
De kans op een tweede seizoen is best groot, het is 1 van de beter scorende programma's van The WB, tezamen met Smallville op de donderdagavond
pi_37300379
Tof! Nu maar wachten op uitzending in Nederland. Lijkt me trouwens ook een dure serie gezien de effecten etc.
pi_37394349
aflevering 21 is echt supervet!!!!!

Sam die helemaal flipt, Dean die Sam en vaderlief absoluut niet wil verliezen. Ge-fucking-weldig. Ik zit me behoorlijk op te vreten over wat er nu dus met John aan de hand is en waarom Sam en Dean hem volgens Meg nooit meer zullen zien... De seizoensfinale gaat echt superdik worden. Laat die dus maar heel snel komen!!! .. En dan dus maar vingers gekruisd houden, hopen, duimen en bidden dat Supernatural op The CW een 2e seizoen krijgt

Enne voor de mensen die de serie First Wave kennen: De handlanger van Meg is natuurlijk de acteur die de rol van Cade Foster speelde in die serie
pi_37399581
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
aflevering 21 is echt supervet!!!!!
helemaal mee eens. Ik zit nu ook met spanning te wachten op de finale.

Ik neem aan dat John weer verdwijnt en dat Dean en Sam in seizoen 2 weer naar hem gaan zoeken, want ik zou niet weten waar dat seizoen anders over zou moeten gaan.

Wel jammer dat de confrontatie met de demon nu al voorbij is. Begrijp ik nu goed dat hij dus niet met die Colt vermoord kan worden? Dat was toch het enige wapen dat effect zou kunnen hebben?
pi_37531698
Hoe heet dat liedje in 1x21 in 't begin?
pi_37531732
Shit. helemaal vergeten te kijken. Of eik. meer andere series gekeken.... Heb ze allemaal dus vannacht maar ff wat kijken
O+ BlaBlub O+
pi_37606266
Hmz. De demoon is nu dus nog steeds niet dood. Toch jammer wel, het had echt een vette dramatische draai aan het verhaal gegeven als Sam papalief overhoop had geknald.

De cliffhanger is ook wel erg flauw.. als er een 2e seizoen komt overleven ze het heus wel...
pi_37625510
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. De demoon is nu dus nog steeds niet dood. Toch jammer wel, het had echt een vette dramatische draai aan het verhaal gegeven als Sam papalief overhoop had geknald.

De cliffhanger is ook wel erg flauw.. als er een 2e seizoen komt overleven ze het heus wel...
Flauw of niet, ik schrok wel.

Ik vond de finale een waardige afsluiter van het seizoen
  maandag 8 mei 2006 @ 19:04:50 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37665656

Unaired Scenes
Supernatural: Tales From the Edge of Darkness
Day in the Life of Jared and Jensen
Gag Reel
Cast/Crew Commentaries
and a DVD-ROM sneak-peek of Season 2

September 5th
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37667035
Mooie front!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:08:20 #100
57719 Zapje
Who are you
pi_37695288
Ben inmiddels ook begonnen met de serie....heb de eerste 2 delen gezien, en het is een pakkende serie...lekkere creepy freaky momenten ook ( bv. dat ie met z'n auto door die vrouw heen reed, of ze zit ineens weer op de achterbank....of dat * Wendigo * beetje bij beetje in beeld komt in die grot.....

nog 13 te gaan....

zitten idd af en toe X-Files sfeertjes in...hou ik wel van
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')