quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
1x11 was VETTTTTTTTTTTTTTTTT
I love this show
Deze aflevering deed me denken aan die film waarbij ik nu even niet op de naam kan komen ging ook om een dergerlijk verhaal alleen waren die mensen ook nog eens door inteelt nog afzichterlijker om te zien. Verder zaten ze ook mensen na in hun bos en hadden ze diverse lichaamsdelen in hun huis. En een parkeerplaats met auto's van alles slachtoffers achter hun huis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Symer het volgende:
Volgende week geen nieuwe? Balen.
15 was weer spanned, al vond ik hem minder realistisch dan andere afleveringen.
Aan de ene kant is het wél realistischer omdat het over gewone mensen gaat, maar aan de andere kant is het moeilijk te geloven dat de politie, na al die jaren van vermissingen, niets kan vinden en dat 2 spokenjagers, zonder politieopleiding of enige ervaring met 'gewone' vermissingen, de zaak even oplossen.
ja idd precies die jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Symer het volgende:
Wrong Turn?
Ja, en hij is goed. Eindelijk de vader er weer eens bij, alleen ben ik bang dat we hem nu een hele tijd niet meer terug gaan zien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef jmac het volgende:
Nieuw aflevering is er weer. 1x16. Iemand die 'm al gezien heeft?
Zo goed als, dit zei WB Entertainment President David Janollari:quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:56 schreef jmac het volgende:
Is het trouwens zeker dat er een 2de seizoen komt anyone?
quote:"The show continues to deliver compelling, scary episodes with state-of-the-art special effects while remaining, at its core, a series about two brothers' search for their father and their quest to find answers to the mysterious death of their mother," the exec noted. "It is delivering on the promise of the pilot, and we expect it to be on the WB for many, many years."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |