abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33480262
Aaaaaaaaaahhhhhhh......... daar istie
Damn..... zou er zelf ook wel 1 willen!
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_33923749
Ben ik nu gek of zijn er opeens een paar reacties verdwenen? Anyway: Vanavond !
pi_33925613
Oh ik heb waarschijnlijk het verboden d woord gebruikt Waarvoor mijn excuses.

Anyway, morgen nieuwe Supernatural ep te zien!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33926964
Lekker kopen die handel natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 01:28:26 ]
pi_33959268
1x11 was VETTTTTTTTTTTTTTTTT

I love this show
pi_33965827
wolfrolf, zou je mij even willen mailen op phileine@graphics.nl?
mooi he, alles
pi_33967126
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
1x11 was VETTTTTTTTTTTTTTTTT

I love this show

Dit is nu m'n favoriete tv-serie (op Lost na natuurlijk).
pi_33981984
Net aflevering 1 gezien. Dit is echt te super vet gewoon Het is iig super gaaf om te zien, nu maar kijken hoe het verhaal verder gaat. Schrok me wel ff helemaal ondersteboven toen die gozer in dat Golfje bij dat huis was Ben nooit zo'n held
pi_34215433
Net de nieuwe aflevering gezien, ik dacht even dat er een zoetsappig, voorspelbaar einde aan zat te komen, maar dat was gelukkig niet zo.

Geweldige serie
pi_34231168
Julie Benz
pi_34259854
Gelukkig dat die meid niet gehealed was. dat zou het allemaal wel iets TE maken... Vond hem een beetje te voorspelbaar. Maar blijft wel goed Zeker de humor van die twee broers
O+ BlaBlub O+
pi_34265513
Vond 't net zo gezellig in die kerk staat er weer zo'n creep naast die priester. Mmm, maar weer verder kijken.

Wat ik me nu weer afvraag: zou zo'n serie aanslaan in NL?
pi_34265803
Wanneer series als The X-Files en Buffy hier aan kunnen slaan, kan een serie als deze dat ook, mits de guppen niet piepen over het niet kunnen volgen van de muzikale linkjes.
pi_34891360
Aflevering 14 was weer om je vingers bij af te likken zo lekker

Erg strak verhaal met die jongen waarvan zijn moeder op exact dezelfde manier om zeep is geholpen als de moeder van Sam & Dean. Ben dan ook razend benieuwd hoe Sam zijn nieuwe ontdekte gave gaat uitpakken

Supernatural =
pi_35143631
Stormlooptopic dit zeg

Anyways..

1x15 is weer lekker spannend! Er gebeurde zowaar niets bovennatuurlijks deze aflevering! Stelletje gestoorde mensenjagende rednecks Dat dochtertje vind ik nog het griezeligst..

Nu 2 weken wachten op de volgende ep
pi_35144066
Volgende week geen nieuwe? Balen.

15 was weer spanned, al vond ik hem minder realistisch dan andere afleveringen.

Aan de ene kant is het wél realistischer omdat het over gewone mensen gaat, maar aan de andere kant is het moeilijk te geloven dat de politie, na al die jaren van vermissingen, niets kan vinden en dat 2 spokenjagers, zonder politieopleiding of enige ervaring met 'gewone' vermissingen, de zaak even oplossen.
pi_35144555
Ga vanavond kijken !
pi_35150167
TVP en toevoegen aan dl lijstje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35228344
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Symer het volgende:
Volgende week geen nieuwe? Balen.

15 was weer spanned, al vond ik hem minder realistisch dan andere afleveringen.

Aan de ene kant is het wél realistischer omdat het over gewone mensen gaat, maar aan de andere kant is het moeilijk te geloven dat de politie, na al die jaren van vermissingen, niets kan vinden en dat 2 spokenjagers, zonder politieopleiding of enige ervaring met 'gewone' vermissingen, de zaak even oplossen.
Deze aflevering deed me denken aan die film waarbij ik nu even niet op de naam kan komen ging ook om een dergerlijk verhaal alleen waren die mensen ook nog eens door inteelt nog afzichterlijker om te zien. Verder zaten ze ook mensen na in hun bos en hadden ze diverse lichaamsdelen in hun huis. En een parkeerplaats met auto's van alles slachtoffers achter hun huis.
Kortom er waren erg veel overeenkomsten zal nog even kijken of ik op de naam van die film kan komen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35229441
Wrong Turn?
pi_35301386
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Symer het volgende:
Wrong Turn?
ja idd precies die ja
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35613509
Nieuw aflevering is er weer. 1x16. Iemand die 'm al gezien heeft?
pi_35633422
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef jmac het volgende:
Nieuw aflevering is er weer. 1x16. Iemand die 'm al gezien heeft?
Ja, en hij is goed. Eindelijk de vader er weer eens bij, alleen ben ik bang dat we hem nu een hele tijd niet meer terug gaan zien.
pi_35637711
Ja, dat was idd erg verrassend. Vond het een veel veel veel leukere aflevering dan de vorige keer welke me erg tegenviel juist. Ach, nu ze dit hebben gehad weten we iig dat ze weer een tijd verder gaan. Is het trouwens zeker dat er een 2de seizoen komt anyone?
pi_35638707
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:56 schreef jmac het volgende:
Is het trouwens zeker dat er een 2de seizoen komt anyone?
Zo goed als, dit zei WB Entertainment President David Janollari:
quote:
"The show continues to deliver compelling, scary episodes with state-of-the-art special effects while remaining, at its core, a series about two brothers' search for their father and their quest to find answers to the mysterious death of their mother," the exec noted. "It is delivering on the promise of the pilot, and we expect it to be on the WB for many, many years."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')