Done, alhoewel ik bang ben dat het 'too little, too late' zal zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
Klikkk om je stem uit te brengen om Supernatural te redden!
http://www.eonline.com/gossip/kristin/blog/index.jsp?uuid=52af6b98-eb72-45a0-b27b-7798e6bf906f&page=1
Ik denk wel dat Supernatural een 3e seizoen krijgt hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Done, alhoewel ik bang ben dat het 'too little, too late' zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan iig niet wachten tot vrijdagHollwood Babylon!
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen, of het script ofzo datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Nou we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Morgen alweer de nieuwe aflevering!
Oh ik ben te verslaafd!
Ik zou het eigenlijk wel tof vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen, of het script ofzo dat...
Ja toch beetje drama enzo!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja ik las ook dat in aflevering 21 de broers voor het eerst gaan knuffelen!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen, of het script ofzo datOp Supernatural.tv staan pics van 2.22 All Hell Breaks Loose Part 2. Hier is dus duidelijk te zien dat deze spoiler toch waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Op Supernatural.tv staan pics van 2.22 All Hell Breaks Loose Part 2. Hier is dus duidelijk te zien dat deze spoiler toch waar is!
Ja kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef Purky het volgende:
Ik had beter en eerder moeten zoeken naar en topic van Supernatural. Ik hou van deze serie!! Ik ben nu bij aflevering 11 van seizoen 2 dus nog niet helemaal bij maar ben bezig
Ik weet niet of jullie het herinneren maar heb gisteren een episode gekeken (The Usual Suspects) dat dat meisje van de exorcist erin zat. Het einde moest ik zo om lachen:
Dean: Does she look familiar to you?
Sam: No why?
Dean: I don't know.. Are you hungry?
Sam: No
Dean: For some reason, I could really go for some pea soup.
Wel een grappige twist om te herinneren aan de film. Zitten veel van die stukjes in, vind ik leuk![]()
Ja echtquote:
Was wel aardigquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja echt!
Oh ja iemand al de nieuwe ep gezien ? Ik nog niet, kut werk!
Net gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |