quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
Ik weet zo zeker dat Menno een kleine pielemoos heeft, hè, veel te grote bek
Ingrid mag dit gaan winnnen ...de grote underdogquote:Op donderdag 1 september 2005 02:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hahahaha, ingrid gaat maar door, ze zegt dat ze sex met menno heeft gehad.
De underdog is ze zeker nietquote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef AiaS het volgende:
[..]
Ingrid mag dit gaan winnnen ...de grote underdog![]()
Zei hij dat over Lieske?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zit er voor mij in, zegt Menno. Hij zag Lieske bij John de Mol en schijnt te hebben gezegd "als zij erin zou zitten dan weet ikhet wel!"
Ik vind die rikkert een beetje psycho....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik zie menno nog wel een keer op de vuist gaan met een bewoner (m/v)
en verliezen ofcourse.
roel zit op de bank, ralph en menno fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Die Roel die blijft maar fietsen, maar trapt wel 5 km/pu
en op drank.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens
Als je gaat wippen in dit huis, is dat puur op uiterlijk
De gesprekken brengen verlangens in haar naar boven.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef ruby het volgende:
Nee he, Ingrid heeft haar duim weer in haar mond. Pfffff, waar gaat dit heen?
Oh sorry, ik bedoel Ralph.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
roel zit op de bank, ralph en menno fietsen
Als die voorspellingen van jou uitkomenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat ze allemaal nog wel afwerken om zo haar zelfvertrouwen nog wat omhoog te krikken, ALS dat nog mogelijk is.
Jawel!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei hij dat over Lieske?
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Hij kan niet nadenken. Zo vind hij.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Ik zat net te denken "jesus hoe krijg je het voor elkaar om dagen achter 1 over niks te praten".quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
ralph zeg niets.... hij denkt dat hij echt het meeste moet fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Valt me ook op ja... misschien is hij zijn zonden aan het overdenken?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Ralph kan niet denken.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Valt me ook op ja... misschien is hij zijn zonden aan het overdenken?
Mwah, ze moet zich wat meer laten zien danquote:Op donderdag 1 september 2005 02:22 schreef Tobbes het volgende:
Chantal is natuurlijk wel de Femme Fatale van het gezelschap.
Whisfull thinking.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is per se van mening dat ze er iemand speciaal voor hara in hebben gezet (om te neuken of zo). Weer één van haar complotwaanideeën?
Maar je kunt het er wel op tochquote:
Als ie zijn bek maar houdtquote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar je kunt het er wel op toch![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
en de andere penis is gewoon rielekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |