Dat heb ik met Roelquote:
wat dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef HyperViper het volgende:
Wat Chantal zegt is dikke bullshit!
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zulke gekke gezichten trekken we niet
drugs zijn stoer vind roel.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
jawel, zeggen dat je komt en dan een enigzins vertrokken gezicht is geil, zei zij ookquote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
neehoor, rob zat echt slap te lullen. ff zwartmakertje was dat.quote:
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef JohnDope het volgende:
maargoed dat blow incident had ik 2 dagen geleden al gezien en was vandaag pas op tv...... net ook zeiden ze hoe laat het was, zei iemand 12 uur, en toen was het al dik na 1 uur....
Er wordt volgens mij goed geknipt en geplakt....
alle 4 tegelijk, maar er is niets meer te zien dan die groep nu, op alle streamsquote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil niet 2 uitgeputte kerels zien?! Welke stream kijken jullie? Ik streamgate03?MSWMExt=.asf..
Dat is het goede woord ja. Nep. De eerste dagen leek hij me wel aardig. Nu mag ie wel weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
Kvind Menno steeds meer nep
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achterquote:Op donderdag 1 september 2005 02:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:40 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom wil die blonde penis zo per-se op die fiets blijven zitten?
volgens mij niet hoor.....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achter
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van nietquote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef AiaS het volgende:
Oh Dido permiteert overspel ...interesting
dat moet voor zijn werk jah!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houden![]()
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?quote:
'Sex kom ik wel overheen' zei ze...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatiequote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Yeah right, alsof alle brandweermannen zo afgetraind zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef agRESSIV-e het volgende:
dat moet voor zijn werk jah!
ralph is brandweerman. die hebben dat nodig
Meer op Rob, En beetje op Chris Zegers.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef Greetings het volgende:
Die Ralph lijkt trouwens wel erg op Richard Witschge vind ik
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .quote:Op donderdag 1 september 2005 02:45 schreef JohnDope het volgende:
Over de kwaliteit van de streams ben ik overigens buitengewoon tevreden....
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kutopkmering van Menno. Verkapte kijk mij eens hard fietsen en zeg er alsjeblieft iets van want ik ben teringonzeker, opmerking. Pauper!
ik ben denk ik een minderejunkie.... ik kijk altijd maar op 1.... Wel relaxt voor momenten zoals nu als er toch niks meer op tv isquote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .
En komt er eens een tiet in beeld schakelen ze snel over![]()
nou, nee hij ging vreemd met een vriendin uit de groep of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef AiaS het volgende:
[..]
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatie
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Niet zo miepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.
Totaal geen touw aan vast te knopen.
zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef Greetings het volgende:
Mogen de BB-bewoners ook af en toe naar de kapper trouwens? Dat haar van Roel gaat er anders over een week of 2 aardig raar uitzien denk ik
En het is beter te verstaanquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Hmm... ja dat is waar.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zoquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.
Ja daarvoor moet ik dan toch telkens kijken...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?
Menno!quote:
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik denk wel dat ze naar de kapper mogen. Anders is het ook niet meer leuk voor de mensen om naar te kijken.
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...
5000 euro voor zichzelf en dan de groep op rantsoen of de groep luxe eten voor een week en zij zelf niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?![]()
Dat is zijn hairstylequote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?
Of was dat gewoon z'n hairstyle![]()
Zou toch leuke beelden opleveren zijn als hij straks van die fiets afdondertquote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
die Ralph moe tnu echt kappen, hoor, dit slaat nergens op
Rikkert is okay.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |