Zeker.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met een vette stip!
Dat speelt ongewtijfeld onbewust mee, dat ie met iedereen flirt enzo. Vrouwen houden niet van players, aangezien iedereen wel eens de dupe ervan is geweest en dat altijd lekker gevoelig ligt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef AiaS het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ie met Dido begon te klooien?
Ik ook bijna...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker.
Evenals jij, als je Dido nog even blijft volgen en op de juiste momenten captures maakt.
Ik ga maffen.
Als hij haar maar niet om zijn been heeft gewonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mij
Ikke niet...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er ongelooflijk in mijn oor te hijgen?
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met een vette stip!
mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er ongelooflijk in mijn oor te hijgen?
Ik hou het op "voor iedereen en niemand in het bijzonder".quote:Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef eborn het volgende:
Waarom zou Menno nou zo ziten te fietsen?
1) Voor zichzelf
2) Voor zichzelf, omdat hij denkt dat de 'winnaar' 'iets' krijgt
3) Voor Dido
4) Omdat het een playertje is
Ik hou het nu nog even op 4
Die van mij:quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"1 Joost 2 Chantal 3 Ingrid 4 Rob 5 Menno
Joost is gewoon ontoerekeningsvatbaar die tel ik niets een meer mee.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"1 Joost 2 Chantal 3 Ingrid 4 Rob 5 Menno
Goeie, die hadden we ook nogquote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef bloodymary het volgende:
optie 5) omdat het een uitslover is.
Je hoopt voor z'n vriendin toch niet dat hij thuis ook altijd zo is. Of misschien vindt ze dat leukquote:Op donderdag 1 september 2005 01:32 schreef AiaS het volgende:
Joost is gewoon ontoerekeningsvatbaar die tel ik niets een meer mee.
De eerste aanwijzing kwam al toen hij volledig tot tranen geroerd Rob om de hals viel, die hij toen 1 dag kende, toen die weer terug in het huis kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Joost eigenlijk de enige normale......... hij heeft het alleen een beetje moeilijk met zijn ontluikende homosexualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |