zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef Greetings het volgende:
Mogen de BB-bewoners ook af en toe naar de kapper trouwens? Dat haar van Roel gaat er anders over een week of 2 aardig raar uitzien denk ik
En het is beter te verstaanquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Hmm... ja dat is waar.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zoquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.
Ja daarvoor moet ik dan toch telkens kijken...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?
Menno!quote:
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik denk wel dat ze naar de kapper mogen. Anders is het ook niet meer leuk voor de mensen om naar te kijken.
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...
5000 euro voor zichzelf en dan de groep op rantsoen of de groep luxe eten voor een week en zij zelf niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?![]()
Dat is zijn hairstylequote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?
Of was dat gewoon z'n hairstyle![]()
Zou toch leuke beelden opleveren zijn als hij straks van die fiets afdondertquote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
die Ralph moe tnu echt kappen, hoor, dit slaat nergens op
Rikkert is okay.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |