Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van nietquote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef AiaS het volgende:
Oh Dido permiteert overspel ...interesting
dat moet voor zijn werk jah!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houden![]()
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?quote:
'Sex kom ik wel overheen' zei ze...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatiequote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Yeah right, alsof alle brandweermannen zo afgetraind zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef agRESSIV-e het volgende:
dat moet voor zijn werk jah!
ralph is brandweerman. die hebben dat nodig
Meer op Rob, En beetje op Chris Zegers.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef Greetings het volgende:
Die Ralph lijkt trouwens wel erg op Richard Witschge vind ik
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .quote:Op donderdag 1 september 2005 02:45 schreef JohnDope het volgende:
Over de kwaliteit van de streams ben ik overigens buitengewoon tevreden....
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kutopkmering van Menno. Verkapte kijk mij eens hard fietsen en zeg er alsjeblieft iets van want ik ben teringonzeker, opmerking. Pauper!
ik ben denk ik een minderejunkie.... ik kijk altijd maar op 1.... Wel relaxt voor momenten zoals nu als er toch niks meer op tv isquote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .
En komt er eens een tiet in beeld schakelen ze snel over![]()
nou, nee hij ging vreemd met een vriendin uit de groep of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef AiaS het volgende:
[..]
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatie
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Niet zo miepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.
Totaal geen touw aan vast te knopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |