drugs zijn stoer vind roel.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
jawel, zeggen dat je komt en dan een enigzins vertrokken gezicht is geil, zei zij ookquote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
neehoor, rob zat echt slap te lullen. ff zwartmakertje was dat.quote:
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef JohnDope het volgende:
maargoed dat blow incident had ik 2 dagen geleden al gezien en was vandaag pas op tv...... net ook zeiden ze hoe laat het was, zei iemand 12 uur, en toen was het al dik na 1 uur....
Er wordt volgens mij goed geknipt en geplakt....
alle 4 tegelijk, maar er is niets meer te zien dan die groep nu, op alle streamsquote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil niet 2 uitgeputte kerels zien?! Welke stream kijken jullie? Ik streamgate03?MSWMExt=.asf..
Dat is het goede woord ja. Nep. De eerste dagen leek hij me wel aardig. Nu mag ie wel weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
Kvind Menno steeds meer nep
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achterquote:Op donderdag 1 september 2005 02:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:40 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom wil die blonde penis zo per-se op die fiets blijven zitten?
volgens mij niet hoor.....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |