instant strand blaat blaat blaat, mensen moesten spontaan hun tas vullen met zand in het kader van instant strandquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef kibber het volgende:
[..]
6 pack... bedankt voor de herinnering!
Wat staat er op het briefje?
OMGquote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef eborn het volgende:
Geheime opdracht van Tanja is zeker "Baar een kind, zonder dat iemand het doorheeft"
Volgens mij kan je echt wel een vette ruzie met haar krijgen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal profileerd zich ineens............*schrik
Ze heeft een grote bek, zegt ze, alleen horen we dat nu pas![]()
hoi hoi wbquote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi, ben ik weerEven weer bijlezen en ondertussen luister ik naar het gekwek van Chantal, Rob e.a.
zelfde al 2. Heb jij stream 3 wel dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan stream 1 nog steeds niet aanzien helaas.
Ze heeft zich dus duidelijk al vele dagen lopen ergeren en kan dat nu niet meer voor zich houden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal het huis uit das pas een stelling.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
vuile gore kanker regie daar. stop is met het verneuken van de serie? in de dagboek kamer gebeurt er iets veel meer interessants dan wat slap gelul.. RICHT DIE CAMERA DAAR DAN OOK OP STELLETJE IDIOTEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |