ja, laat mij er eens in, zegquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Eens is *
Ligt wel erg voor de hand om steeds over de baby te beginnen. Wanneer doorbreekt iemand in het huis die regel?
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja Rob eruit en bijv iemand zonder arm erin!![]()
Nou volgens mij heeft Ralph er ook al heel wat uren opzitten hoor. Maar goed, doet ie ook iets zinnigsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op manvrouw, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Hij trapt sneller ja, maar dat wil niet zeggen dat ie harder gaat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Liever iemannd zonder penis...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die zitten er al in en zijn in de meerderheid... En dat blijft voorlopig ook zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Liever iemannd zonder penis...
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij trapt sneller ja, maar dat wil niet zeggen dat ie harder gaat.![]()
idd alles beter dan Het Been of De Buik op het moment..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
De fietsers praten niet... Wat een heerlijke rust op de streams
Of iemand onder z'n hoofd, kan 'ie ook niet over z'n handicap praten.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
yep Ralph is er zo eentjequote:Op donderdag 1 september 2005 00:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ralph zit daar alleen om zijn 'Goddelijke Lichaam' te showen en het te bekijken in de spiegels...
Zometeen de eerste man die zich gaat afbeuken voor de spiegel terwijl die over zijn eigen lichaam wrijft....
100% agree!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ralph zit daar alleen om zijn 'Goddelijke Lichaam' te showen en het te bekijken in de spiegels...
Zometeen de eerste man die zich gaat afbeuken voor de spiegel terwijl die over zijn eigen lichaam wrijft....
is een week opdracht.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Newbiemodus: waarom fietsen ze? Just for fun?
Lees effe bij hoofdstuk 1 t/m 41 - weet je alle ins en outsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
dido dacht ik onder anderequote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef BigBro000 het volgende:
wie gaan de nacht fietsen.. is dat al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |