quote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef AiaS het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantal Fletcher......
Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
"Goeie tv dit", zegt Chantal.
We hebben de bewoner te pakken die het meest bezig is met hoe alles overkomt volgens mij.
En ze fluit een Italiaans deuntje.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ligt er nu eng bij, op haar rug, één been omhoog en haar armen om dat been geklemd, en ze fluit erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[doet me denken aan de warming up bij de fitness}
Ken dat. De reden dat ik s'ochtends niet uit m'n bed kan is Chantalquote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef Lolalala het volgende:
Ah kut zeg, ik wil gaan slapen... Maar het lukt niet echt.
ja maar he thoeft ook niet zo te zijn dat je een zwangere vrouw 9 maanden ontziet van iedere stress , je bent niet invalide of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Misschien wel, beide is niet goed, daar moet gewoon geen zwangere onzekere in dat huis zitten, hoogstens een opgeruimd vrolijk zwanger mens.
Is nogal wat om voor heel NL en camera's in een vreemde groep zonder acceptatie en aanspraak je laatste weken moeten uitbroeden. Absoluut niet gezond.
We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er morgen nou ook meteen al eentje uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En krijgen ze onderling nog te horen wie op wie heeft gestemd?
[BBn00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hè wat vervelend nou toch.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt ook weer even buurten:
[afbeelding]
Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.
Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamerquote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Lolalala het volgende:
[..]
En ze fluit een Italiaans deuntje.
(moeten we echt zo ver gaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.worden we zelf paranoia)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt aan de baan denk ik.... en aan de personen inje buurt.... Met Rob in je buurt...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
Ze krijgen onderling niet te horen wie op wie gestemd heeft. Niet dat BB dat bekend maakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er morgen nou ook meteen al eentje uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En krijgen ze onderling nog te horen wie op wie heeft gestemd?
[BBn00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een week of 2...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
Oh jammer, had eik wel zin in de eerste drama uitzending dat er iemand weg gaat/moet, want ze zijn natuurlijk zo aan elkaar gehecht na een weekjequote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!
Het was niet lullig bedoelt hoor. Ik vroeg het me af.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als ze "relaxt" ligt te zonnen, dan houdt ze haar hoofd voortdurend zodanig dat ze het best kan verstaan wat er verderop gezegd wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop