abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 01:07:20 #276
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_30153141
lol chamtal is de gene die para is.

overdrijven is ook een vak.

tijd om richting bed te gaan
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:07:31 #277
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30153145
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef AiaS het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Chantal Fletcher......
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gisteren had ze het idee dat mensen met pindakaas berichten aan elkaar doorgaven en toen zij aankwam snel de pindakaas met een mes gladstreken! Die is dus nu al volkomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Misses Flecher is dus wel goede bijnaam idd!
  donderdag 1 september 2005 @ 01:07:45 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30153151
"Goeie tv dit", zegt Chantal.

We hebben de bewoner te pakken die het meest bezig is met hoe alles overkomt volgens mij.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30153169
Ah kut zeg, ik wil gaan slapen... Maar het lukt niet echt.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 01:09:38 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30153185
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
"Goeie tv dit", zegt Chantal.

We hebben de bewoner te pakken die het meest bezig is met hoe alles overkomt volgens mij.
Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 01:10:11 #281
128220 Peter6000
pi_30153196
Chantal ligt er nu eng bij, op haar rug, één been omhoog en haar armen om dat been geklemd, en ze fluit erbij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[doet me denken aan de warming up bij de fitness}
  donderdag 1 september 2005 @ 01:11:02 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30153214
Dido komt ook weer even buurten:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30153219
Gaat er morgen nou ook meteen al eentje uit?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En krijgen ze onderling nog te horen wie op wie heeft gestemd?

[BBn00b
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
]
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30153223
duimlotje
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30153225
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ligt er nu eng bij, op haar rug, één been omhoog en haar armen om dat been geklemd, en ze fluit erbij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[doet me denken aan de warming up bij de fitness}
En ze fluit een Italiaans deuntje.
(moeten we echt zo ver gaan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
worden we zelf paranoia)
pi_30153237
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef Lolalala het volgende:
Ah kut zeg, ik wil gaan slapen... Maar het lukt niet echt.
Ken dat. De reden dat ik s'ochtends niet uit m'n bed kan is Chantal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Never underestimate the power of human stupidity.
pi_30153245
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:06 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Misschien wel, beide is niet goed, daar moet gewoon geen zwangere onzekere in dat huis zitten, hoogstens een opgeruimd vrolijk zwanger mens.

Is nogal wat om voor heel NL en camera's in een vreemde groep zonder acceptatie en aanspraak je laatste weken moeten uitbroeden. Absoluut niet gezond.
ja maar he thoeft ook niet zo te zijn dat je een zwangere vrouw 9 maanden ontziet van iedere stress , je bent niet invalide of zo.

zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 1 september 2005 @ 01:12:25 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30153246
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[BBn00b
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
]
We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 01:12:28 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30153248
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt ook weer even buurten:

[afbeelding]
Hè wat vervelend nou toch.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 september 2005 @ 01:12:37 #290
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30153250
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.
Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 01:12:47 #291
128220 Peter6000
pi_30153257
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Lolalala het volgende:

[..]

En ze fluit een Italiaans deuntje.
(moeten we echt zo ver gaan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
worden we zelf paranoia)
Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 1 september 2005 @ 01:13:17 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30153270
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
Ligt aan de baan denk ik.... en aan de personen inje buurt.... Met Rob in je buurt...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30153272
"Een uur of 3..."
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And know what you want,
pi_30153277
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[BBn00b
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
]
Ze krijgen onderling niet te horen wie op wie gestemd heeft. Niet dat BB dat bekend maakt.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:13:44 #295
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_30153278
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:

[..]
Of een week of 2...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ze doen echt net of ze invalide is. Erger ik me ook al aan. Waaaarom kijk ik dit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_30153281
Roel heeft zijn interesse in Dido een beetje verloren, lijkt wel.... of is dat taktiek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik ga dadelijk langs de muren lopend richting slaapkamer en dan tijgerend naar het bed, ik vertrouw niets meer, overal schuilt gevaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30153293
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:

We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!
Oh jammer, had eik wel zin in de eerste drama uitzending dat er iemand weg gaat/moet, want ze zijn natuurlijk zo aan elkaar gehecht na een weekje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And know what you want,
pi_30153298
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het was niet lullig bedoelt hoor. Ik vroeg het me af.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:15:07 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30153305
Dido gooit haar charmes in de strijd

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 01:15:07 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30153306
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En als ze "relaxt" ligt te zonnen, dan houdt ze haar hoofd voortdurend zodanig dat ze het best kan verstaan wat er verderop gezegd wordt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop