het wachten is op de cirkelzaag waarmee hij Natte Lie te lijf gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef One_conundrum het volgende:
De Ex kijkt alleen maar naar zijn eigen lichaam in de spiegel. Net als Christian Bale in American Psycho
Makkelijk om te zeggen als vader.. zo heb je nooit geen verantwoordelijkheid...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Oh shit... Rob nu over relaties: "Een kind hoort altijd bij zijn moeder."
Rob is idd de eerste waar ik nu ook van begin te walgen. Toch al vrij snel eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Liever beide niet.. maar ik haat Rob nu al![]()
Gaat over die lekker dochter van emquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
en waarom woont zijn zoon dan bij hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno bedoel je. Geeft niet hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef Tamaartje het volgende:
Liever beide niet.. maar ik haat Rob nu al![]()
Ik heb het ook niet snel met iemand maar ik kan gewoon echt niet naar hem luisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is idd de eerste waar ik nu ook van begin te walgen. Toch al vrij snel eigenlijk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef Maurisico het volgende:
Rob heeft een hockeytoernooi gehad?? Kan ik - na zijn stofzuigbeen- zijn vijfde been wel raden hihi
Geloven al helemaal niet, maar je vraagt je toch constant af hoe hij die zinnen zijn strot uitkrijgt zonder te glimlachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef AiaS het volgende:
Er is goed naar Rob te luisteren. Ja, als je alles gelooft wat ie zegt komt ie wel heel erg irritant over![]()
Ik vind het gewoon irritant dat als iemand iets verteld hij het altijd net ook heeft meegemaakt maar dan net iets anders en erger enzquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloven al helemaal niet, maar je vraagt je toch constant af hoe hij die zinnen zijn strot uitkrijgt zonder te glimlachen.
trustequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef TheVulture het volgende:
ik ga weer naar bed mensen, het kan me niet meer zo boeien dat gefiets en gezever...
Welterusten allen en tot morgen
Toch ga ik hem er een keer op betrappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloven al helemaal niet, maar je vraagt je toch constant af hoe hij die zinnen zijn strot uitkrijgt zonder te glimlachen.
* springt opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef Maerycke het volgende:
Iemand die meegaat om Rob te vermoorden? God, ik krijg kromme tenen van die vent (en m'n tenen waren al niet zo mooi) Wat een gelul zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |