lampie, hèquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lampie, hè![]()
ik vind het een leuk gesprek zo tussen Het Been en De Duim![]()
Ik ook.. daarom kijk ik die stream ook niet..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik word schijtziek van gesprekken waarin Rob voorkomt!
hij is een sporter dus die hebben een betere conditie en dus een lagere hartslag bij inspanning.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Tamaartje het volgende:
Menno trapt echt 3x zo snel als Ralph wel gek om te zien...
Ze proberen te kijken of je je hartslag ook op een andere manier kan krijgen dan gewoonje handen..
Menno zn hartslag is 85, dat is wel laag
Ik ook, maar de lezers moeten toch weten wat voor onzin hij uitkraamt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik word schijtziek van gesprekken waarin Rob voorkomt!
Ja hij begon hoog van de week maar gaat steeds lagerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hij is een sporter dus die hebben een betere conditie en dus een lagere hartslag bij inspanning.
Het lukt Ralph niet een laag verzet te draaien, hij zit dus op een hoger "level" (zwaarder trappen).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Tamaartje het volgende:
Menno trapt echt 3x zo snel als Ralph wel gek om te zien...
Ze proberen te kijken of je je hartslag ook op een andere manier kan krijgen dan gewoonje handen..
Menno zn hartslag is 85, dat is wel laag
Informatief toch, niemand hier klikt het weg, zo te zienquote:
Ahhhh Ralph trapt dus zwaarderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lukt Ralph niet een laag verzet te draaien, hij zit dus op een hoger "level" (zwaarder trappen).
Dan toch Joostquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Stream 4: Joost....
Daar ben je klaar mee. Kiezen tussen Rob of Joost
ik moest lachen om de uitdrukking Het Been praat met De Duim.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Informatief toch, niemand hier klikt het weg, zo te zien
Vind het wel interessant, leer je weer eens wat beter kennen, vooral Ingrid.
Niet zo zeer om wat ze zeggen maar hoe ze het zeggen en dat ze het zeggen
Hij zal het nauwelijks laten merken, net als toen hij er zogenaamd uitmoest, maar van binnen kookt hij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van Rob als ie ondanks al die slijmpogingen toch keihard genomineerd wordt. Ik denk dat ie erg op zijn teentjes is getrapt
De rest nomineert hem gewoon en dan wordt het leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult zoveel onzin en tot nu toe is er maar één bewoner geweest die hem dat ook gezegd heeft en dat is Roel. Het wordt tijd dat meer mensen zich uit durven spreken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |