Rob moet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob ziet dat sommige mensen inzakken omdat ze volgens hem bang zijn dat ze eruit moeten
Rob wil sturing in de groep geven
Rob wil mensen knuffelen die dat nodig hebben
en ze heeft zoooo'n takkestem...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Tindra het volgende:
Linda. Ik kan niet meer.
'Of gehaktbáálle. Lékker.'
Ze is zo dom.
dat vooral jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
en ze heetf zoooo'n takkestem...
hahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Rob heeft het nou ook al over groepjes en Ingrid neemt het woord mongolen in de mond. Dat is voor haar net zo'n stokpaardje als het vetpercentage, been en blowen van de andere bewoners.
Ingrid: mongolenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Rob heeft het nou ook al over groepjes en Ingrid neemt het woord mongolen in de mond. Dat is voor haar net zo'n stokpaardje als het vetpercentage, been en blowen van de andere bewoners.
Ik zit me nu af te vragen of dat laatste woord een schrijffout is of nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Zapje het volgende:
Rob is nu bezig info via Ingrid te verzamelen over anderen...om die vervolgens ook weer voor zich te winnen............ zei de geboren lijder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |