lampie, hèquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lampie, hè![]()
ik vind het een leuk gesprek zo tussen Het Been en De Duim![]()
Ik ook.. daarom kijk ik die stream ook niet..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik word schijtziek van gesprekken waarin Rob voorkomt!
hij is een sporter dus die hebben een betere conditie en dus een lagere hartslag bij inspanning.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Tamaartje het volgende:
Menno trapt echt 3x zo snel als Ralph wel gek om te zien...
Ze proberen te kijken of je je hartslag ook op een andere manier kan krijgen dan gewoonje handen..
Menno zn hartslag is 85, dat is wel laag
Ik ook, maar de lezers moeten toch weten wat voor onzin hij uitkraamt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik word schijtziek van gesprekken waarin Rob voorkomt!
Ja hij begon hoog van de week maar gaat steeds lagerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hij is een sporter dus die hebben een betere conditie en dus een lagere hartslag bij inspanning.
Het lukt Ralph niet een laag verzet te draaien, hij zit dus op een hoger "level" (zwaarder trappen).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Tamaartje het volgende:
Menno trapt echt 3x zo snel als Ralph wel gek om te zien...
Ze proberen te kijken of je je hartslag ook op een andere manier kan krijgen dan gewoonje handen..
Menno zn hartslag is 85, dat is wel laag
Informatief toch, niemand hier klikt het weg, zo te zienquote:
Ahhhh Ralph trapt dus zwaarderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lukt Ralph niet een laag verzet te draaien, hij zit dus op een hoger "level" (zwaarder trappen).
Dan toch Joostquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Stream 4: Joost....
Daar ben je klaar mee. Kiezen tussen Rob of Joost
ik moest lachen om de uitdrukking Het Been praat met De Duim.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Informatief toch, niemand hier klikt het weg, zo te zien
Vind het wel interessant, leer je weer eens wat beter kennen, vooral Ingrid.
Niet zo zeer om wat ze zeggen maar hoe ze het zeggen en dat ze het zeggen
Hij zal het nauwelijks laten merken, net als toen hij er zogenaamd uitmoest, maar van binnen kookt hij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van Rob als ie ondanks al die slijmpogingen toch keihard genomineerd wordt. Ik denk dat ie erg op zijn teentjes is getrapt
De rest nomineert hem gewoon en dan wordt het leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult zoveel onzin en tot nu toe is er maar één bewoner geweest die hem dat ook gezegd heeft en dat is Roel. Het wordt tijd dat meer mensen zich uit durven spreken!
Ik kies voor Robquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Stream 4: Joost....
Daar ben je klaar mee. Kiezen tussen Rob of Joost
en ik ben juist weer blij als die Roel zijn smoelie houdt met zijn "het is bewezen, er is onderzoek naar gedaan, ik ken mensen die dat doen en die hebben nergens last van, ik heb boeken erover gelezen , jongen, ik zit in de jiongerenbegeleiding, ik weet als geen ander hoe blablabla"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult zoveel onzin en tot nu toe is er maar één bewoner geweest die hem dat ook gezegd heeft en dat is Roel. Het wordt tijd dat meer mensen zich uit durven spreken!
Daar irriteer ik me ook aan ja... voor de rest blijft ze lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef One_conundrum het volgende:
je hoort dido overal lopen door die lelijke oorbellen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef One_conundrum het volgende:
je hoort dido overal lopen door die lelijke oorbellen
de ex zat naast de dochter tijdens de uitzending zondag , is jullie dat dan niet opgevallen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef Maurisico het volgende:
aha! De ex- van Rob was Surinaams/ Antiliaans.... blijkt dat de bevruchter van de buik straks de zoon is van de ex- van rob, en dat de bevruchgter van de buik een kind is van rob. Maw: rob wordt opa in huis!!! Wow, gave complot-theorie.... al zeg ik het zelf!
Ik zit nu weer binnen maar die stream loopt steeds vastquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En weeeeeeeeeeeeeer word je gedwongen om naar rob te luisteren.
Het 'probleem' is dan wel dat hij volkomen gelijk heeft met die uitspraken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
en ik ben juist weer blij als die Roel zijn smoelie houdt met zijn "het is bewezen, er is onderzoek naar gedaan, ik ken mensen die dat doen en die hebben nergens last van, ik heb boeken erover gelezen , jongen, ik zit in de jiongerenbegeleiding, ik weet als geen ander hoe blablabla"
Ik had hem ook ontlopen.. wat een vréselijke manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef Lolalala het volgende:
Dat er zoveel lui zijn die zin hebben om te babbelen met die Rob
Zal ook wel nep zijn, maar toch... Ik had het dan al veel eerder afgekapt. Geen zin in om dat gemeut aan te moeten horen. Ik had iets gezegd van Hee ik moet plassen en dan bij iemand anders blijven hangen
Ik ben ooit met een groep singles op vakantie geweest en toen was er ook zo'n moeder overste die overal haar mening liep te verkondigen en te orakelen. Daar heb ik gewoon na twee dagen iets van gezegd en klaar was Miep, zwaar verontwaardigd was ze en ik heb er de hele vakantie geen last meer van gehad... puur genieten om zo iemand de mond te snoeren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef Lolalala het volgende:
Dat er zoveel lui zijn die zin hebben om te babbelen met die Rob
Zal ook wel nep zijn, maar toch... Ik had het dan al veel eerder afgekapt. Geen zin in om dat gemeut aan te moeten horen. Ik had iets gezegd van Hee ik moet plassen en dan bij iemand anders blijven hangen
Ik luister op dit moment nog liever naar ronddraaiende wielen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En weeeeeeeeeeeeeer word je gedwongen om naar rob te luisteren.
Tinkerbell klinkt leukerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook aan ja... voor de rest blijft ze lekker
we kunnen haar voortaan wel Klingelklingel noemen
Liever beide niet.. maar ik haat Rob nu alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt10x Rob is nog beter dan een half keer Joots.. euh Joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |