Volgens mij wel een beetje een juiste inschatting.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij vind haar erg geil maar zonde dat ze dat zo weet ofzo dus arrogant![]()
Ja eens..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wel een beetje een juiste inschatting.
Ja, het zouden ook haar vrienden kunnen zijn. Het is mevrouw niet schokkend genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Maurisico het volgende:
Zegt ingrid nou dat ze dit geen interessante groep vindt??
Gezellige ouderavond gehad?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weer
Ben nog een beetje aan het bijlezen
Nee ze hebben geen idee wat er uitgezonden wordt en ze weten niet dat alles dus gezien kan worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Maurisico het volgende:
Zijn allemaal gefocused op donderdag- live uitzending. Zou en niet beseffen dat er ook best heel veel mensen meegluren op internet?
Je: ze schijnt een moederfiguur te gaan wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Tindra het volgende:
Chantal.
Zit die er ook in? Die zie ik echt nooit. Is dat die dikke, bruine, huisvrouw?
allemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Gezellige ouderavond gehad?Zat je er als leerling, leraar of ouder?
Dat hoorde ik ook... dus groep is niet interessant genoeg... zouden ook haar vrienden kunnen zijn... dit is multi-intepretabel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ja, het zouden ook haar vrienden kunnen zijn. Het is mevrouw niet schokkend genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |