Volgens mij wel een beetje een juiste inschatting.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij vind haar erg geil maar zonde dat ze dat zo weet ofzo dus arrogant![]()
Ja eens..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wel een beetje een juiste inschatting.
Ja, het zouden ook haar vrienden kunnen zijn. Het is mevrouw niet schokkend genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Maurisico het volgende:
Zegt ingrid nou dat ze dit geen interessante groep vindt??
Gezellige ouderavond gehad?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weer
Ben nog een beetje aan het bijlezen
Nee ze hebben geen idee wat er uitgezonden wordt en ze weten niet dat alles dus gezien kan worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Maurisico het volgende:
Zijn allemaal gefocused op donderdag- live uitzending. Zou en niet beseffen dat er ook best heel veel mensen meegluren op internet?
Je: ze schijnt een moederfiguur te gaan wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Tindra het volgende:
Chantal.
Zit die er ook in? Die zie ik echt nooit. Is dat die dikke, bruine, huisvrouw?
allemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Gezellige ouderavond gehad?Zat je er als leerling, leraar of ouder?
Dat hoorde ik ook... dus groep is niet interessant genoeg... zouden ook haar vrienden kunnen zijn... dit is multi-intepretabel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ja, het zouden ook haar vrienden kunnen zijn. Het is mevrouw niet schokkend genoeg.
Rob moet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob ziet dat sommige mensen inzakken omdat ze volgens hem bang zijn dat ze eruit moeten
Rob wil sturing in de groep geven
Rob wil mensen knuffelen die dat nodig hebben
en ze heeft zoooo'n takkestem...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Tindra het volgende:
Linda. Ik kan niet meer.
'Of gehaktbáálle. Lékker.'
Ze is zo dom.
dat vooral jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
en ze heetf zoooo'n takkestem...
hahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Rob heeft het nou ook al over groepjes en Ingrid neemt het woord mongolen in de mond. Dat is voor haar net zo'n stokpaardje als het vetpercentage, been en blowen van de andere bewoners.
Ingrid: mongolenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Rob heeft het nou ook al over groepjes en Ingrid neemt het woord mongolen in de mond. Dat is voor haar net zo'n stokpaardje als het vetpercentage, been en blowen van de andere bewoners.
Ik zit me nu af te vragen of dat laatste woord een schrijffout is of nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Zapje het volgende:
Rob is nu bezig info via Ingrid te verzamelen over anderen...om die vervolgens ook weer voor zich te winnen............ zei de geboren lijder
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of dat laatste woord een schrijffout is of niet
Zei die vanmiddag ook al: ik nomineer op reacties van toen ik weg moest en toen ik weer terug kwam in huis... [ was gesprek met dido en Nathalie]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt dat hij eerlijk is en hij heeft aan niemand een hekel. Rob vindt iedereen aardig, maar hij let er wel op hoe ze tegen hem doen. Rob: "Snap je?"
Rob: "Ik vind het erg gezellig en erg leuk maar ik probeer wel orde te houden"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, wat is Rob een zeurderige vervelende man, dit is zo erg dat het gewoon weer leuk wordt![]()
die zal als een ware Josti Rostelli zichzelf wel weggetoverd hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk naar ralph en Menno maar waar is Joost nu dan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
die zal als een ware Josti Rostelli zichzelf wel weggetoverd hebben![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:16 schreef caradoc het volgende:
Ik had dit een paar dagen geleden ook al, en toen met stream 1, maar stream 3 doet het bij mij niet. Hij crashed mijn firefox en in de streamprogramma's geeft stream 3 geen beeld. Ben ik de enigste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |