Het was ZOOOO boeiend. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om op te staan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:56 schreef Tamaartje het volgende:
Nu pas?Heb je gewacht tot die klaar was?
Ik wil liever het laatste gelovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Het was ZOOOO boeiend. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om op te staan...
Dat, of ik heb sterke drank nodig als Rob aan het woord is geweest. You decide
Kunnen we geen briefkaartenactie houden??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was vast zijn doel... die knuffel...![]()
DEALquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Kunnen we geen briefkaartenactie houden??
Dat ie voortaan gelijk om die knuffel vraagt zodat wij niet naar dat gezeik hoeven te luisteren.![]()
Ingrid heeft (geloof ik) Internationale Communicatie gestudeerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid tegen Rob: "Wat heb jij mooi gehandeld in die relatie. Daar mag je echt trots op zijn. Zo iemand als jij bestaat bijna niet. Echt heel mooi. Dat kun je niet leren, dat zat al in je. Echt heel mooi"
Allemachtig
Denk je echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het gespeeld is van Ingrid, dat zou echt tof zijn.
Ze was toch ook opgelucht toen ie weg was? Ik bedoel toen haad ze toch ook eea over hem gezegd (in de negatieve zin)?
geheime opdracht ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Ingrid loopt weer iedereen te zoenen..........wat is er met haar![]()
Tis geen msn, muts![]()
Ze heeft meerdere orale dwangmatighedenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Ingrid loopt weer iedereen te zoenen..........wat is er met haar![]()
Geheime opdracht van Tanja: nooit over iets anders dan die twee topics praten. Lukt goed! Als het lukt krijgt ze een busje negers in de geheime ruimte geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
Ja, laten we eens met Tanja praten , over de zwangerschap of de vader vh kindje.
Snij nu eens een ander onderwerp aan met haar, ze is niet alleen maar een aanstaande moeder, hoor.
Ik kijk toch echt liever Ralph en Menno danquote:Op donderdag 1 september 2005 00:01 schreef AiaS het volgende:
Ok nu weer een streampje voor de Rob-haters .... Naat en Tanja ....enjoy!![]()
Zoende ze alleen de mannen en is ze in de dbk geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 00:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
geheime opdracht ofzo?
Elke man zoenen?![]()
En als dat dan op de stream te zien is verwacht ik wel en sms-alert van jou!!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere orale dwangmatigheden
Ja, zoiets als: "Tanja, wat vindt je van het feit dat er zoveel zinloze kamervragen worden gesteld tegenwoordig?...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
Ja, laten we eens met Tanja praten , over de zwangerschap of de vader vh kindje.
Snij nu eens een ander onderwerp aan met haar, ze is niet alleen maar een aanstaande moeder, hoor.
Als het lukt mag ze rob zijn stompje in der zwarte gat stoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Geheime opdracht van Tanja: nooit over iets anders dan die twee topics praten. Lukt goed! Als het lukt krijgt ze een busje negers in de geheime ruimte geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |