Een thin client is een zogenaamde "domme" pc. Er zit geen harde schijf in. Je kunt ermee verbinding maken met bijvoorbeeld een server om via de client te werken op een server.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef TeleluvR het volgende:
Wat houd zo'n thin client precies in?
Wat noem je hoge resoluties voor een 21 inch ilyama? Gaat alles goed bij 1600x1200?
Ik heb in ieder geval geen interesse in domme pc's...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:40 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Een thin client is een zogenaamde "domme" pc. Er zit geen harde schijf in. Je kunt ermee verbinding maken met bijvoorbeeld een server om via de client te werken op een server.
Ik weet niet precies meer bij welke resoluties hij problemen gaf, dit zou ik nog even moeten testen.
Oeps, beetje late reactie van mijn kantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen interesse in domme pc's...
Monitor wel, mits deze bij een resolutie van 1600x1200 geen problemen geeft...
Mwoah, niet een zo'n gek bod. Maar er moet toch nog iets bij...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:57 schreef VissieKieker het volgende:
Ik bied toch 100 voor de DS...
Nou, inclusief die 17" 45 euro? Is dat een beetje in de richting?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik bied je die 30 voor die Compaq P3, en als je een goed werkend monitor erbij hebt verzin dan maar een leuk prijsje. Ik woon dicht bij Alkmaar, dus ik kan het ophalen![]()
Link naar foto van het fannetje: http://verkoop.technid.nl/dreamcast%20004.jpg. Het is een beetje geimproviseerd vastgemaakt, maar zodra je hem een slingertje geeft zodra hij aanstaat, dan doet hij het.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je wat meer foto's van die dreamcast? Met name van de fan en die missende schroefjesVerder wil ik graag weten of hij omgebouwd is (regiovrij?) of origineel PAL?
Sorry voor de verlate reactie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:12 schreef Siegfried het volgende:
Weet je inmiddels al meer over het werken van die 21"?
Genoteerd!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:17 schreef Siegfried het volgende:
Mocht de 21" probleemloos werken, dan bied ik 20 euro..
Oei, dit zou ik niet weten. Als je hem stand alone opstrat, krijg je een x windows omgeving met een aantal tools erin.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:52 schreef error32 het volgende:
weet je of die thin clients vanaf een linux server kunnen booten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |