Die domme opmerking getuigt wel weer van je intelligentie, lees de OP eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen dan? er is nog NIKS bekend
wow de eerste screenshots waren veeeeet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die domme opmerking getuigt wel weer van je intelligentie, lees de OP eens.
Eén van de weinige dingen die nog niet bekend zijn is onder andere de controller, en de specs zijn niet bekend. Verder is er best veel informatie bekend..
![]()
hoe moet ik dan goede dingen zeggen over iets wat er niet is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
goh het is goed dat je het zegt, wij waren er nog niet achter dat er niks bekend is over de Revo
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb liever meer dan 3 games per jaar zoals bij de gamecube het geval was.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
gast ik bash die revolution niet verdomme
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Cerbie het volgende:
Jij begon overigens met de verkapte-DVDdrive
Leer eens communiceren.quote:leer eens lezen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
Voor mij waren er mischien maar 3 intressante titels op de gamecube die imo nog tegenvielen ook, maar wat heeft dat met de revolution te maken?
ach laat maar ook, zolang ik geennintendo teh revolution i$ teh pwnznroznroz zeg in dit topic kan ik toch de tering krijgen van jullie allemaal.
BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Cerbie het volgende:
Ah, als jij dat denkt, ik zal er niet wakker van liggen. Misschien dat je je zinnen wat duidelijker moet maken, op deze manier komt het gewoon over alsof je ook de Rev bedoelt.
Je kan heel wat over de Nintendo fanboys hier zeggen trouwens, dat ze kiddy games spelen bijvoorbeeld, maar ze zijn niet zo kiddy om in de andere topics te gaan trollen
Ingamebeelden van de nieuwe Pikminquote:
Ik had het over trollen (ok, Ruzbeh misschien welquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |