quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEEkappen
Je moet blijven posten met ZOWIEE.Ik kan nog steeds niet wennen aan MB
Doe me dit niet aan!!
Was al veranderd.quote:
Jullie zijn allemaal te jong en te dom voor oorlogsfilms. Jullie weten niet wat er echt gaande is in de wereld. Stelletje idiotenquote:
Welke is hij danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel raar, dat Glen Corneille daar nog gewoon zit![]()
Ouwe manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal te jong en te dom voor oorlogsfilms. Jullie weten niet wat er echt gaande is in de wereld. Stelletje idioten
Slijmbal.quote:
Slijmballiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eens met Bupie hier
Slijmballigst.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik geef jou een 11![]()
Oh wacht, het ging om die oorlogsfilms![]()
Ja, daar doe ik niet aanquote:
Ik doe niet aan kloonsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
*controleerd of je geen kloon bent.....*
*kijkt onder jurk... *
Nope, geen kloon! Hoi Eeev
Ik heb gewonnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Slijmbal.
[..]
Slijmballiger.
[..]
Slijmballigst.
Die dikkige??? Of die met dat lange haar??quote:
dunn0w / Airelle.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons.
Hoi diz.
The Pianist, mooie oorlogsfilmquote:
Je bent zelf een kloon johquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons.
Hoi diz.
Stom is hetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens, maar voorlopig niet
Mooi. Ik heb al 3 weken geen tennis gespeeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons.
Hoi diz.
Het ging over die verongelukte musicusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Pianist, mooie oorlogsfilm![]()
+2 punten voor T18
Maak daar maar 4 van, van mij krijgt ze er ook 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |