Vriendin uitgemaakt?quote:
Je radio doet het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
edit: dubbel.
Nee genaait worden door iemand waarvan je dacht dat ze aardig was.quote:
Mwah ik had het nummer wel opstaanquote:
Lip wel. Tong niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
Lip piercing is voor gothcis/paupers
ja/ nee ?
Kut mên.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee genaait worden door iemand waarvan je dacht dat ze aardig was.
Imberr
Ik vind een piercing vernieling van het lichaam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Neen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Ze lachten je niet uit oid. Het zag er gewoon grappig uit, maakt niets uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah ik had het nummer wel opstaan![]()
Paupers niet, gothic-achtige mensen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Doe nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga een lip piercing nemen
Nou ja.. Het is mooiMaar als ik dan gelijk een pauper ben
Deden ze wel en ze noemde me clown en zo iets doet pijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ze lachten je niet uit oid. Het zag er gewoon grappig uit, maakt niets uit.
Cheill.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga een lip piercing nemen
Nou ja.. Het is mooiMaar als ik dan gelijk een pauper ben
Ik krijg er over een maandje ook 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een tatoeage maar die ik wil is nogal duur.....
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Deden ze wel en ze noemde me clown en zo iets doet pijn..
en het is gewoon een oude mislukte webcam foto![]()
dat deden we nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uit! Maarja, ze hadden het ook niet zo openlijk over moeten lachen.
Ach niet op lettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een tatoeage maar die ik wil is nogal duur.....
Het feit dat jij het lachwekend vind en dat ze uberhaubt lachten .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uit! Maarja, ze hadden het ook niet zo openlijk over moeten lachen.
![]()
Que?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat deden we niet
ja, ik ben aan t lurken
nou, tenminste, ik kwam er op het laatst in, maar ik was er wel binnen 2 minuten achter waar het over gingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat deden we niet
ja, ik ben aan t lurken
Zie nou in men, ze vonden het grappig, ze lachten jou niet uit, ze haten je niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het feit dat jij het lachwekend vind en dat ze uberhaubt lachten .
Daarvan krijg ik dus al weer zin om te gaan zuipen en de kaas-schaaf te pakken
![]()
braaf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik krijg er over een maandje ook 1.
Ze vonden mij grappig op een foute manierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Zie nou in men, ze vonden het grappig, ze lachten jou niet uit, ze haten je niet.
Blok je me nou al weerquote:
Ja, ik weet niet precies hoe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
heb mijn post ff ge-edit.. en freiss, was dat door die ene post van brechtje ofzo?
Jezus wat ben jij een zeikert.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze vonden mij grappig op een foute manier![]()
welke manier dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze vonden mij grappig op een foute manier![]()
Neu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Zou het een jongen zijn of een meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |