quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
TFof andere mod mogen het zelf veranderen..
Ik zal zien wat er van komt Alex.. @ treintijden, als ik eerst op Peu en Bas ga wachten dan kun je best rekenen op 10 uur - half 11, ligt eraan of ik snel bij het station kan komen.
Goede vraag;quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe laat denk je ongeveer dan Bij die Rotonde te zijn?
Oh no you don't jij komt.. ookal is het met een 4-wieler!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef jozef444 het volgende:
Hmmz men honda heeft er hoogstwaarschijnlijk vanochtend de geest aan gegeven, dus mijn inschrijving staat op losse schroeven.
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezetquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh no you don't jij komt.. ookal is het met een 4-wieler!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezet, dus waarschijnlijk zondag aanwezig met honda
ik ben altijd optijdquote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom toch alleen (mn vriendin moet plotseling werken). En ga gewoon vanuit huis, dus Bas, ik zie je rond 9:15 wel verschijnen (wat later is niet erg)
precies. dan hoef je verder toch niets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Ballebek het volgende:
10:00u al? Het is fucking weekend!!!
Nooit van uitslapen gehoord?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies. dan hoef je verder toch niets.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezet, dus waarschijnlijk zondag aanwezig met honda
Ik mail je vanavond even om af te sprekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Ballebek het volgende:
10:00u al? Het is fucking weekend!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |