quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Rob tegen Lieske: "Je bent een schatje"
Lieske: "Schijnt bedriegt"
Denk dat dit de reden is van lieskes huibui. Bij BB hebben ze een paar klasse psychologen in dienst. Ze wisten natuurlijk van te voren dat lieske met haar weinige levenservaring met het geldaanbod de meeste moeite zou hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Nope, alleen op Versatelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
hier ook zo dood als een pier die stream 3quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
Ja maar hoe meer ze haar nu ophemelen hoe meer het dwars gaat zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Ach die draait nog wel door, kwestie van paar kleine sturingen van de regie en BOEM... dag Lieske...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef LuukBes het volgende:
Ja ze draait eromheen, maar het ligt wel op bepaalde momenten op haar tong.
Behalve LuukBes (die post hier ook), verder niet veel mensen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
Nee dat zei Dido juist.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef Maurisico het volgende:
hahahahahaha, Lieske: "Ik denk niet dat er op een rotmanier een spel wordt gespeeld" Je speelt zelf het rotst haha!!
ik wel, heb alleen geen zin om de tv aan te zetten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
ach ja.... ging alleen op het geluid af omdat ik hier aan het lezen was... klonk in ieder geval wel erg in de buurt van de waarheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Nee dat zei Dido juist.En toen begon Lieske steeds meer te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |