nou dan zien we je zo wel in beeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef teamlead het volgende:
ik ga een uurtje badderen... als stream 5 nog beeld geeft, beschrijf dat dan ff ajb![]()
Naar de ikea is al slecht laat staan met je vriendin, ikea is gewoon erger dan menno.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan zien we je zo wel in beeld![]()
nee... in mijn contract staat dat ze dat niet uitzendenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan zien we je zo wel in beeld![]()
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hij moet het veel meer doseren, overal commandeert hij momenteel. In de tuin, op de fietsen, rond de dbk. Als ie dat wat beter doet, gaat hij het ver schoppen denk ik.
btw: stream5?
De hogere nummers zijn trouwens audio-streams zie hoor ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
maar tot nu toe is er alleen nog maar het BB logo
Mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef Maurisico het volgende:
juist de vervelende en irritante figuren mogen van mij blijven!
-Menno was gisteren goed bezig met zijn complot-theorieën en zijn vrouwen aandacht
-Roel- lekker irritant discusiëren
-rikkert ging daar weer op in dus ook goed
- rob met zijn uitgesproken houding zorgt voor veel reacties bij huisgenoten
-dido brengt iedereen het hoofd op hol
- joost werkt iedereen op de zenuwen
- Nathalie en Ralph- need i say more?
- Lieske- is omkoopbaar, dus prima
- Tanja- zolang ze blijft roken mag ze blijven- en dan moet ze ook nog gaan zuipen- levert weer nieuwe discussies op
Wie blijven er dan over: Ingrid -mooi lichaam maar geen echte rol in mijn ogen, maar vanwege voorkomen voorlopig gespaard
Chantal-euuuhhh?
Linda- tja...beiden dames is niets mis mee. Dat pleit in real live voor de dames, maar niet in het huis!
Zij mogen van mij dan ook vertrekken.
Klopt idd Chantal moet blijven! Heb gisternacht gekeken en je streamverslag gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is juist leuk met al haar idiote complottheorieën
Ik vermoed dat Linda vrijwillig vertrekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Linda vind ik wel een beetje nietszeggend. Zal best een leuke meid zijn buiten het BB huis, maar hier komt ze niet tot haar recht.
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
Volgens mij op de zondag, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |