Versatel stream 3 werkt, met Ralph op de fiets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang is stream 3 btw dood?Hij doet het bij mij namelijk niet
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob is wel een beetje de papa van BB, koken en wassen.... etc
Ik vind Tanja wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik doel ook erop dat ze dat vantevoren hadden kunnen weten met een beetje profielschets, analyse en praatje met haar.
En ze kunnen desnoods nog steeds een vervangende zwangere in de plaats nemen.
Nee, ik heb met iemand gesproken die meegedaan had aan BB en 10.000 euro had gekregen, ik denk dat het de 4e serie was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?
Zo zijn papa's toch ook???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....![]()
![]()
![]()
Whahahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Maurisico het volgende:
Mooi als dit gezegd zou worden:
De Stem: 'LIESKE, CENTEN CHECKEN...LIESKE CENTEN CHECKEN'![]()
Hij mag dan wel irritant zijn, volgens mij is een dergelijk persoon wel teering handig in het huis, zeker als Tanja wellicht gaat bevallen in het huis. En hij moet van BB het rookgedrag van Tanja beinvloeden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Maurisico het volgende:
Mooi als dit gezegd zou worden:
De Stem: 'LIESKE, CENTEN CHECKEN...LIESKE CENTEN CHECKEN'![]()
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hij mag dan wel irritant zijn, volgens mij is een dergelijk persoon wel teering handig in het huis, zeker als Tanja wellicht gaat bevallen in het huis. En hij moet van BB het rookgedrag van Tanja beinvloeden.
Ah dus ik was niet de enige die stream 5 had ontdektquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef CocaColaLight het volgende:
hier heb ik stream 5 toch maar open laten staan voor het geval dat er iets op komt.
lijkt me in lieske taal relaxed als daar de dagboek kamer te zien zou zijn.
juist de vervelende en irritante figuren mogen van mij blijven!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Doe die menno maar eerst weg, die vin dik gewoon niet interessant en niet leuk, maar ook niet vervelend genoeg om de anderen te irriteren
Menno is anders de beste stoker en groepjesvormer, en zorgt voor veel hersenspinsels. Op zijn eigen subtiele manier is ie ook zeer irritant voor anderen, zoals voor Ralph vanmorgen (op de fiets) en zoals ie tegen Rob inging toen ie op de fiets zat en met 'bespreekpunten' aankwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Doe die menno maar eerst weg, die vin dik gewoon niet interessant en niet leuk, maar ook niet vervelend genoeg om de anderen te irriteren
Hij moet het veel meer doseren, overal commandeert hij momenteel. In de tuin, op de fietsen, rond de dbk. Als ie dat wat beter doet, gaat hij het ver schoppen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.
En dat is toch wat we willen??![]()
of is dit te ver gezocht?
Leuk hè, Woonsdag!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
Ik hou het wel ff voor je in de gatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef teamlead het volgende:
ik ga een uurtje badderen... als stream 5 nog beeld geeft, beschrijf dat dan ff ajb![]()
Heb gehoord dat dit de privé-niet gecensureerde douchestream voor John de Mol isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ik was niet de enige die stream 5 had ontdekt
Naar mijn idee is het om het even; Als Rob het huis verlaat onstaan er spanningen mbt tot het huishouden. Als Rob blijft onstaan er spanningnen vanwege zijn iritante gedrag!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.
En dat is toch wat we willen??![]()
of is dit te ver gezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |