ah oke.. dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.
ik noem het nog steeds mongooltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Welke achtergrond? En wat is dan wel correct?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
ik noem het nog steeds mongooltjes
vind het wel lief klinken juist
Down syndroom klinkt niet lief, maar als iets naars, vind ik
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Maurisico het volgende:
Op officiele big brother site:
"Niemand vindt me leuk!"Het wordt Lieske allemaal te veel. Haar tranen nemen de vrije loop. Nathalie grijpt in en neemt Lieske mee naar een slaapkamer zodat ze eens goed haar hart kan luchten......
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
heb ik iets gemist? wanneer is dit gebeurd?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
En in welke BB dat was dat weet ik niet, maar er was ook een serie waarin je 10.000 euro kreeg zodra je was weggestemt. Als je uit jezelf ging dan kreeg je niets, het was een soort lokkertje om er vooral in te willen blijven (omdat in 1&2 zoveel mensen zomaar waren opgestapt)
Yep, begon om 18:30 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezier
Menno is de grootste nerd in het huis, wat eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno, noemt dido de liefde van zn leven...
hij gaat naar america, naar africa, hij loopt de marathon
hij is gewoon stoer....*kots *kots
Hahaha neeeeeej volgens mij hebben ze het idee dat het 7 uur is ofzo ipv 9 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BBscanner het volgende:
De BB bewonders zitten lekker te eten (20:45... zouden ze nog enig tijdsbesef hebben?) Kok Rob heeft weer gekookt. Ralph en Joost zitten op de fiets.
Omdat het programma al begonnen is misschien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zoeken ze geen zwangere uit [...]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.
EN spelletjes verzinnen, zoals gisteravond het rijmen en vandaag de quiz(zen)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob is wel een beetje de papa van BB, koken en wassen.... etc
Ik doel ook erop dat ze dat vantevoren hadden kunnen weten met een beetje profielschets, analyse en praatje met haar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat het programma al begonnen is misschien?
Nee dit was een beloning om te voorkomen dat ze zelf opstapten. Volgens mij was dat BB2 maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |