quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Rob tegen Lieske: "Je bent een schatje"
Lieske: "Schijnt bedriegt"
Denk dat dit de reden is van lieskes huibui. Bij BB hebben ze een paar klasse psychologen in dienst. Ze wisten natuurlijk van te voren dat lieske met haar weinige levenservaring met het geldaanbod de meeste moeite zou hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Nope, alleen op Versatelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
hier ook zo dood als een pier die stream 3quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
Ja maar hoe meer ze haar nu ophemelen hoe meer het dwars gaat zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Ach die draait nog wel door, kwestie van paar kleine sturingen van de regie en BOEM... dag Lieske...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef LuukBes het volgende:
Ja ze draait eromheen, maar het ligt wel op bepaalde momenten op haar tong.
Behalve LuukBes (die post hier ook), verder niet veel mensen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
Nee dat zei Dido juist.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef Maurisico het volgende:
hahahahahaha, Lieske: "Ik denk niet dat er op een rotmanier een spel wordt gespeeld" Je speelt zelf het rotst haha!!
ik wel, heb alleen geen zin om de tv aan te zetten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
ach ja.... ging alleen op het geluid af omdat ik hier aan het lezen was... klonk in ieder geval wel erg in de buurt van de waarheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Nee dat zei Dido juist.En toen begon Lieske steeds meer te twijfelen.
zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Didgeridooles! *opletten gaat*
*stiekeme gedachtes*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
PFFF is DIDOridoe weer bezig.
Ze begint haar zin wel vaak met "weet je wat ik heeel goed kan"
hij kan ook op zijn tenen fluitenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
Ik zie het al voor me als een soort .. hoe noem je dat ook al weer.. panfluit??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij kan ook op zijn tenen fluiten
Oeh, Dido bij de audities!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef korrel het volgende:
[..]
zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??
nee grapje, ze is wel tof..
Rob zijn huishoudbeenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
meisjes ruften niet, en lieske al helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef korrel het volgende:
ik zit wat mee te luisteren , maar is lieske nu aan het ruften ???
daar zijn er ondertussen al heel veel van verschenen (van die grappen) dat is gewoon niet meer bij te benenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Misschien een ideetje om al Rob zijn Benen (grappen) te verzamelen in een apart topic!)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef Zapje het volgende:
kvraag me af hoeveel mensen er nu thuis ook die oefeningen gaan proberen.....![]()
Ik zie daar ook geen been in nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar zijn er ondertussen al heel veel van verschenen (van die grappen) dat is gewoon niet meer bij te benen
stream 5????quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef CocaColaLight het volgende:
op stream 5 de badkamer op dit moment
ahh... en nu alleen het logo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
Nope gewoon logo hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef CocaColaLight het volgende:
op stream 5 de badkamer op dit moment
Ze neemt dr zelf vast in beschermingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
dinges, Linda, zei daarnet dat ze niet van plan was de 100 dagen daar te blijven. Zelf eruit gaan is geen optie, maar anders verzoekt ze haar medebewoners. Ingrid en Joost...`waarom doe je dan mee´ ... : gewoon gaaf om er in te zitten, wel mee te kunnen maken.
en is joost zo onopvallend dat je vergeet hem te vermelden ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef AiaS het volgende:
hier een heel verhaal over alle bewoners
Joost noemt ie als derdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef korrel het volgende:
[..]
en is joost zo onopvallend dat je vergeet hem te vermelden ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ingrid, rikkert menno, linda en tanja........ en GEEN gespreksonderwerp.
Zeg toch wel weer genoeg.. op naar de andere stream!
Jep, en een startbedrag. Maar dat kunnen ze verliezen als ze fluisteren, schelden, merknamen noemen etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef BigBro000 het volgende:
wisten jullie dat elke bewoner sowieso 75 euro per dag krijgt als onkostenvergoeding
uh ik lees net in R&P dat ik een oude opgedroogde vrouw ben, dus doe jij maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Hé Milagro.... Ralph zoekt nog iemand om z'n kindje te baren....
Jij of ik??
mijn foutje , komt omdat er bij de rest een regel tussen zit denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Joost noemt ie als derde
[..]
ze poetst volgens mij wel vaker haar tanden ver voordat ze gaat slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmmm helpen jullie me eens, voor 12 uur wil ik slapen... morgen vroeg op! School begint weer... zucht.
Zal ik nog ff BB blijven kijken, Filmpje kijken of Battlefielden....
...gaat lieske al slapen?????
Of doet ze het omdat ze weet dat er camera's hangen??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Poetst zij nou zo lang of ik nou zo kort???
Dat vroeg ik me 3 minuten geleden ook al afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Poetst zij nou zo lang of ik nou zo kort???
volgens mij is ze steeds wel onzeker over hoe ze eruit ziet op de camera.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Of doet ze het omdat ze weet dat er camera's hangen??![]()
kun je grapjes mee uithalen van : je hebt best gele tandenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef Tindra het volgende:
Is dat Lieske? Die heeft een tandenpoetsobsessie. Dat weten we.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef korrel het volgende:
[..]
kun je grapjes mee uithalen van : je hebt best gele tanden
en dan met de stopwatch bijhouden hoelang het duurt voordat ze naar de badkamer loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |