-Ralph - ondanks dat ie saai en niet al te intelligent is, is hij een vrij aardig en zorgzaam persoon. Gewoon zo'n gast die zijn vrienden in het huis geen hak zet (tenzij hij door iemand gemanipuleerd wordt, daar is ie vatbaar voor)
-Rob - 1 van mijn favorieten, hoort zeker in het huis maar vreselijk irritant als je zelf in het huis zou zitten haha.
-Joost - is irritant genoeg om te mogen blijven, ratelt volgens mij nog tegen een lantaarnpaal als ie op de bus staat te wachten.
-Roel - ik denk dat ie irl vrij sociaal is. Is behoorlijk eigenwijs en houd van eindeloze discussie, waarin hij toch vrij netjes (rustig) blijft. mag er zeker nog wel een tijdje inblijven.
-Menno - vreselijk type. Was 1e dagen heel afzijdig van de groep en erg saai. Vanaf het moment dat hij weet dat ie vrij populair is onder de vrouwen, begint hij zichzelf steeds meer en meer anders voor te doen : De vijandige reactie vandaag tegen Rob zou hij een aantal dagen nooit gemaakt hebben.Lafaard. Maaaaaaaar hij weet wel verdeeldheid te zaaien onder de bewoners (en dat is wat we willen). Mag dus ook ver komen, als we maar de garantie hebben dat ie NIET wint.
-Naat - Tja, hoort er denk ik in zolang Ralph er in zit. Geen meerwaarde maar ook weer niet kleurloos.
-Dido: Ideale vrouw (als die bestaat) mooi, lief and so on. Toch is ze nou ook weer niet mijn favoriet
Een BB-huis gevuld met alleen maar Dido's is saaier dan saai. Indirect kan ze weer wel voor kijkplezier zorgen door de jaloezie onder de mannen.
-Linda, geen echte toegevoegde waarde voor het BB huis. TE normaal, mag van mij weg
-Ingrid, ook zij hoort snel te verdwijnen. ezit BB.
-Tanja, ze heeft een zeikstem, is oersaai en kan me geen leuk gesprek herinneren waaraan ze deelnam. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wanneer zij begint met praten, ik snel een andere stream opzoek.
-Chantal : was ook 1 van de bewoners die ik er snel uit wilde hebben. wat een zeikwijf. Totdat ik het streamverslag van dinsdagnacht las, man oh man, wat was zij goed!!!. Zij ziet overal spoken en complotjes. Zij gaat mentaal breken .....en hard ook.
-Lieske - is te jong voor in het huis met haar snelle
![]()
studententaal, maar ze kan toch lekker roddelen (dinsdagmiddag in de tuin) , mag ook nog even blijven.
-Rikkert - wat een balletje. Maar krijg steeds meer de indruk dat hij 1 van de eerlijkste is en die zich niet zoveel anders voordoet als dat ie in werkelijkheid is. Krijg steeds meer sympatie voor hem (kan snel veranderen hoor).