zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Didgeridooles! *opletten gaat*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*stiekeme gedachtes*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
PFFF is DIDOridoe weer bezig.
Ze begint haar zin wel vaak met "weet je wat ik heeel goed kan"
hij kan ook op zijn tenen fluitenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
Ik zie het al voor me als een soort .. hoe noem je dat ook al weer.. panfluit??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij kan ook op zijn tenen fluiten
Oeh, Dido bij de audities!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef korrel het volgende:
[..]
zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??
nee grapje, ze is wel tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rob zijn huishoudbeenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
meisjes ruften niet, en lieske al helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef korrel het volgende:
ik zit wat mee te luisteren , maar is lieske nu aan het ruften ???
Voor de mensen zonder streams...Lieske blaast op een stofzuigerbuis!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef fantastrick het volgende:
oe... Natte Lie aan het blazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop