Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef MaLo het volgende:
Nou, we weten in ieder geval dat de baby morgen nog leeft.
maar de buik had toch gisteren al bezoek van die verloskundige?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mij
menno zit helemaal vol met BSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaar dat Menno zo hard fietst.
En uit de zin die de stem zei dat hij verwarring zaait lijkt het mij complete bullshit die 10k
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TVquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik bedoelde meer dat het zo'n anti-cliffhanger is voor de mensen die alleen de uitzendingen volgen. Het was veel spannender geweest als ze zeiden:"Morgen mag Tanja naar het hartje van de baby luisteren. Zou het nog kloppen, ondanks haar gepaf?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TV
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijk
Menno.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
waar halen ze toch die onzin over die 10.000 vandaan?
Tuurlijk wel... check sbs 6... erg relaxtamundo qua beengrappen-mogelijkhedenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |