Het trieste nieuws is gekomen, er zijn zeker honderd doden gevallen naar aanleiding van de storm in de USA. Tijd voor onze ministers om erop te reageren, als er doden vallen in de westerse wereld is dat namelijk niet meer dan normaal.
Femke Halsema
quote:
Ik ben het niet eens met de stelling dat water direct de schuldige was, echter leg ik me wel bij de maatregelen neer.
Piet Hein Donner
quote:
Water is de ergste vorm van terrorisme, het druipt onze woonkamers binnen zonder dat we er erg in hebben, als we er niet op reageren gaan we er allemaal aan onderdoor.
Daarom heb ik net via de EU even een wet doorgevoerd, elk land doet het dus we kunnen niet terug.
Deze wet is als volgt:
Iedereen moet een oplaasbootje bij zich hebben, ten alle tijden.
Als een veiligheidsbeambte cq agent vraagt of u uw bootje bij u heeft tijdens regen, moet u hem kunnen tonen. Is dit niet het geval dan wordt u gearresteerd op verdenking van verzetting tegen het regime.
Een oplaasbootje kost maar 35 euro, en is voor al onze veiligheid, u heeft toch immers ook niets te verbergen?
Een gecertificeerd opblaasbootje kunt u ophalen bij alle gecertificeerde en geauthoriseerde leveranciers. Onder andere zijn dit de gemeentekantoren en stadsdeelkantoren.
"Altijd een opblaasboot bij, voor uw en onze veiligheid."
---
Boatzjongeuh:
(stem van het volk)quote:
Ik heb toch altijd mijn boot bij me, ik vind het daarom geen last als er dan een wet van gemaakt wordt, baat het niet dan schaadt het niet, zei mijn wijlen oma Klazien altijd.
Nou mensen, dat wordt boten kopen, we hebben nog tot oudjaarsnacht.
Let op dat je niet om 4.00 's ochtends, 1 januari gearresteerd wordt als het regent, en je hebt geen bootje bij.
Dan ben je medewerker van de kwade krachten van het water!
![]()
Terrorist!
![]()
Wat zou er toch van Nederland komen, als onze lieve minister Donner, minster der Justitia der Nederlanden etc. etc. er niet zou zijn
Bovenstaande tekst =
C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.