Piet Hein Donnerquote:Ik ben het niet eens met de stelling dat water direct de schuldige was, echter leg ik me wel bij de maatregelen neer.
---quote:Water is de ergste vorm van terrorisme, het druipt onze woonkamers binnen zonder dat we er erg in hebben, als we er niet op reageren gaan we er allemaal aan onderdoor.
Daarom heb ik net via de EU even een wet doorgevoerd, elk land doet het dus we kunnen niet terug.
Deze wet is als volgt:
Iedereen moet een oplaasbootje bij zich hebben, ten alle tijden.
Als een veiligheidsbeambte cq agent vraagt of u uw bootje bij u heeft tijdens regen, moet u hem kunnen tonen. Is dit niet het geval dan wordt u gearresteerd op verdenking van verzetting tegen het regime.
Een oplaasbootje kost maar 35 euro, en is voor al onze veiligheid, u heeft toch immers ook niets te verbergen?
Een gecertificeerd opblaasbootje kunt u ophalen bij alle gecertificeerde en geauthoriseerde leveranciers. Onder andere zijn dit de gemeentekantoren en stadsdeelkantoren.
"Altijd een opblaasboot bij, voor uw en onze veiligheid."
Nou mensen, dat wordt boten kopen, we hebben nog tot oudjaarsnacht.quote:Ik heb toch altijd mijn boot bij me, ik vind het daarom geen last als er dan een wet van gemaakt wordt, baat het niet dan schaadt het niet, zei mijn wijlen oma Klazien altijd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Yildiz het volgende:
..... verhaal....
Nou, ik heb er wel plezier inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:55 schreef Koewam het volgende:
Yildiz is okay!Alleen heb ik het gevoel dat je je te druk maakt over zeker zaken.
Ja, wat ik zo raar vind he. Iedereen die zich tijdens de rellen rondom het Feyenoord stadion bevond, kreeg een SMS. Dus ze weten gewoon waar je was. Stel dat je je mobiel 24/7 bij je hebt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:02 schreef Yildiz het volgende:
mobieltjes traceren (vandaag op jeugdjournaal)
En dat maken ze pas vandaag bekend, wanneer is het SMS-je verstuurd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja, wat ik zo raar vind he. Iedereen die zich tijdens de rellen rondom het Feyenoord stadion bevond, kreeg een SMS. Dus ze weten gewoon waar je was. Stel dat je je mobiel 24/7 bij je hebt?Zoals veel mensen
Alleen als het regent, of als er water bij jouw in de buurt is, met een straal van 2 km.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Cassius het volgende:
Mag ten alle tijde naar je opblaasboot gevraagd worden of alleen als daar een concrete aanleiding toe is?
Neen, dat voegt men later toe, tijdens het volgende reces, dan zit toch iedereen te pitten met Nataly Hollaway op Aruba.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:21 schreef MouseOver het volgende:
Eigenlijk moet gewoon die agent vinden dat het wel eens zou kunnen gaan regenen, dat is in de praktijk al voldoende
En hoe kun je ook tegen zijn zeg! Het zou jouw kind maar eens zijn dat verdrinkt, dan piep je wel anders! Zo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neen, dat voegt men later toe, tijdens het volgende reces, dan zit toch iedereen te pitten met Nataly Hollaway op Aruba.
Maakt dat nou uit, of je je boot bij je hebt bij gevaar voor regen / water, of altijd?
Nee, doorvoeren dan maar.
Ik bedoel maar! De angst! De ingeboezemde angst!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En hoe kun je ook tegen zijn zeg! Het zou jouw kind maar eens zijn dat verdrinkt, dan piep je wel anders! Zo!
Wel kut als een ambtenaar dit tegenkomt, en niet de betekenis van ONZ weet, en vervolgens dit gaat voorstellen in de tweede kamer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! De angst! De ingeboezemde angst!
We voelen ons pas veilig als iedereen permanent een boot bij zich draagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |