Dit weer mag het voor mij het hele jaar door wel zijn...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef Lidia het volgende:
Dit weer had t wel de hele vakantie mogen zijn![]()
Ik discrimineer mezelf ook, ik ben namelijk gewoon Hollander.. anders had ik allang een rechtzaak aan m'n aarsch gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Daarnaast discrimineer je ook nog eens, en je scheert iedereen over 1 kam...
Ah... Je bent al net als alle andere getinte hollanders...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik discrimineer mezelf ook, ik ben namelijk gewoon Hollander.. anders had ik allang een rechtzaak aan m'n aarsch gehad.
Za-lig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef Topmaat het volgende:
Hallo huilies, lekker weertje hè?
Ik ben zo blank als maar zijn kan, dus dát moet wel een vooroordeel zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah... Je bent al net als alle andere getinte hollanders...
Ok. Ik geef me over...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben zo blank als maar zijn kan, dus dát moet wel een vooroordeel zijn.![]()
Jij vindt het wel wat dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Biancavia het volgende:Warm weer
hitte
hoge temperaturen
warmte
en jij zit straks als eerste te zeiken als het een keertje onder de 10 graden is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]zijn ze nou helemaal gek geworden ofzo !?!? weetje hoe chill die warmte was het maar elke dag 30 graden
![]()
brommers kunnen mij niet warm genoeg wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Het moet ook koeler worden, want dan wordt mijn brommer niet zo warm!
Doodsverwensing !!!111eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
brommers kunnen mij niet warm genoeg worden![]()
ik heb het alleen over brommersquote:
En jij mijn studiefinanciering, om de brommer op te voerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het alleen over brommers![]()
brommerijders moeten mijn pensioen enzo betalen
kut..........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij mijn studiefinanciering, om de brommer op te voeren![]()
Herfstquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef AgLarrr het volgende:
Dit of sneeuw. Mag allebei. Alleen die ellende die er tussenin zit hoef ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |