Join the club, hier alweer een jaar (relatie dan).quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:29 schreef Ferdii het volgende:
* Ferdii meld zich als single![]()
helaas al weer 4 maandjes![]()
niet echt meer dusquote:
NIET MEER. Ik hou van je!!!! Laat je NIET meer gaan. Sorry singles.quote:
Echt Puberaal, zoals het hoort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
NIET MEER. Ik hou van je!!!! Laat je NIET meer gaan. Sorry singles.
Max
Puberaal, heerlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Echt Puberaal, zoals het hoort.
En hij is Zwollenaar toch?
Zwolle heerscht.
Hij en ik moeten maar eens een keer samen een pintje nuttigen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Puberaal, heerlijk
Hij woont in Zwolle, wat idd heerscht. Beetje ver weg is, maar dat maakt me echt niks meer uit!
Max is van mij!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hij en ik moeten maar eens een keer samen een pintje nuttigen.
En soms is afstand niets meer dan een kleine ruimte. 14.gif
Ik ben geen heaumeau zeg!quote:
Jij bent hoe oud?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau zeg!
Alleen een pintje, doe anders gezwellig mee.
Nee okay, dan is 't goed.quote:
Tuurlijk komt hij wel terug, hij heeft jou toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee okay, dan is 't goed.
Wil niet dat m'n Max (O+) met 45-jarige vieze mannetjes biertjes drinken gaat en nooit meer terugkomt!
moet een beste kerel zijn wil hij mij nooit meer terug laten komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee okay, dan is 't goed.
Wil niet dat m'n Max (O+) met 45-jarige vieze mannetjes biertjes drinken gaat en nooit meer terugkomt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |