Die zitten er tussen hoorquote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga me nou ook serieus afvragen of hier nog mensen rondlopen die serieus denken dat ze hier een vriend/vriendin kunnen vinden![]()
haha, zo weinig meisjes hier dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]een meisje, welkom in deze vrijgezellige club
![]()
In ieder geval minder meisjes dan jongentjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
haha, zo weinig meisjes hier dan?![]()
Jaja, vind het eigenlijk wel goed zo, vrijgezel zijn!![]()
Al lang vrijgezel dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In ieder geval minder meisjes dan jongentjes![]()
Ik niet, ik ben het zat![]()
![]()
Ach ja, wie niet.quote:
hehe ja idd,quote:
nu verklap je je geheimquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zitten er tussen hoor
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
hehe ja idd,
nja, ik nu pas 2/3 maanden ofzo, achja heb niks te klagen
Haha, is goedquote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga eerst even in je feautaux boek kijken ok?![]()
Hmm, geen leuke jongens hierquote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?
*slijm slijm*quote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?
Ik ben nog zo solo als een single.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Hmm, geen leuke jongens hier![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |