ik kan goed pannekoeken bakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan koken, tot op zekere hoogte. En ik heb een talent in ijs maken, bleek een tijdje geleden.
En toch ben ik nog steeds single (en ik vind het ook wel even goed zo, genoeg aan mijn hoofd).
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik kan goed pannekoeken bakken.
Jij rookt.. ? Ik wil graag nog leven na de seks (mensen die roken doen dat bijna altijd na de seks, right?)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de herfstvakantie of kerst ?
Kies maar
En trinity is al van mijik lijk op haar idool
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jij rookt.. ? Ik wil graag nog leven na de seks (mensen die roken doen dat bijna altijd na de seks, right?)
Ik zeg toch niet dat ik de enige ben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Welkom bij FOK!!
waarschijnlijk is der vriend overledenquote:Op zondag 18 september 2005 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
En je bent blij ...![]()
Leg uit
In de eerste plaats een vriend die het uitmaakt via mail is het sowiezo niet waard om daarover verdrietig te gaan doen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
En je bent blij ...![]()
Leg uit
Ik altijd. Maar dat ik ze verpest is een ander verhaalquote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga me nou ook serieus afvragen of hier nog mensen rondlopen die serieus denken dat ze hier een vriend/vriendin kunnen vinden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |