Twinkeloogjes heb je, of je hebt ze niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om die twinkeloogjes te krijgen??
Zoutzuurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om die twinkeloogjes te krijgen??
Jij draaide zeker een extra 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
* Venderwel werd net gebeld door 0900 hijg dame
Is vandaag echt de omgekeerde wereld!!![]()
Nee...heb nog een oud toestel, met toetsen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij draaide zeker een extra 5![]()
Daar kan ik me gezien je bekendheid met die dames weinig bij voorstellen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:42 schreef Venderwel het volgende:
Duurde even voordat ik de stem herkende...hahaha
Deze was nieuw...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar kan ik me gezien je bekendheid met die dames weinig bij voorstellen,![]()
Wat een krengen zijn het ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze was nieuw...![]()
En had haar stem verdraaid!
Had ze nog wat leuks te vertellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze was nieuw...![]()
En had haar stem verdraaid!
Zijn niet allemaal zoals jij bent lieverd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een krengen zijn het ook.![]()
Maar ga je er ook bij vertellen dat je jezelf gewoon belt met verdraaide stem?
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal zoals jij bent lieverd!![]()
Ach...liever schizofreen als ik, dan helemaal geen één persoonlijkheid als jij...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.![]()
Wat ben je weer lekker grumpy vandaag...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.![]()
Er zijn weinig mensen die van mij zeggen dat ik geen persoonlijkheid heb, dat is het probleem niet echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ach...liever schizofreen als ik, dan helemaal geen één persoonlijkheid als jij...![]()
Ik ben gewoon aan sex toe...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker grumpy vandaag...![]()
Altijd!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan sex toe...
Knuffelen?
Wat is het probleem dan wel dat er elke keer op de man gespeeld moet worden??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die van mij zeggen dat ik geen persoonlijkheid heb, dat is het probleem niet echt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |