Dat wilde ik maar net zeggen.quote:
Omdat het gezellig isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
waarom moet ik tegen jullie praten dan?![]()
![]()
Omdat je die mensen in je msn lijst hebt immers.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
![]()
Voel je je te goed voor ons danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
![]()
Ja ze vindt het stoer dat de helft van haar msn lijst van fok isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons dan![]()
neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
1/4quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef taart het volgende:
[..]
Ja ze vindt het stoer dat de helft van haar msn lijst van fok is![]()
wij zijn te goed voor haarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
dan doe je ze in een groepsgesprekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
neemaar als ik tegen iedereen moet praten die in mijn lijst staat ben ik een halfuur bezig met alleen maar hoi te zeggen
![]()
Dan crasht men pcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef taart het volgende:
[..]
dan doe je ze in een groepsgesprek![]()
daarvan hebben er mij ook veel toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij voegen mensen je ook toe om het toevoegen en zodat ze er mee kunnen pimpen dat ze je in hun lijst hebben. Vervolgens hebben die mensen dan ook maar 1x hoi en doei gezegd ofzo...
Ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij voegen mensen je ook toe om het toevoegen en zodat ze er mee kunnen pimpen dat ze je in hun lijst hebben. Vervolgens hebben die mensen dan ook maar 1x hoi en doei gezegd ofzo...
het begint al goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef -Mo- het volgende:
http://media.putfile.com/DJ-Mo---Bailando :")
Niet serieus te nemen hoor.
Hij loopt soms vast.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef -Mo- het volgende:
http://media.putfile.com/DJ-Mo---Bailando :")
Niet serieus te nemen hoor.
Ik ook, maar zij had mij toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |